Liczba postów: 134
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
0
Miejscowość: Police
80-100 km/h to faktycznie jest ok niemniej na 1 i 2 biegu brakuje tej mocy stąd moje pytanie jak moto po modyfikacji zachowuje się na mniejszych prędkościach.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Liczba postów: 75
Liczba wątków: 6
Dołączył: Nov 2017
Reputacja:
0
Miejscowość: Bydgoszcz
Muszę zrobić testy i przeciągnąć go na 1 i 2, i zdam relację.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Liczba postów: 660
Liczba wątków: 96
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
7
Miejscowość: Polska
Zainteresowałeś mnie tym 300. Czekamy na wieści.
Pozdrawiam
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 3
Dołączył: Sep 2017
Reputacja:
0
Gdyby ktoś miał jakiś pomysł na przeszczep z jakiegoś innego moto lub miał namiary na warsztat który bo ogarną taki temat to bardzo proszę o info.
Liczba postów: 660
Liczba wątków: 96
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
7
Miejscowość: Polska
Proponuję dopytać w Conrad Motor w Pszczynie.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Liczba postów: 134
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
0
Miejscowość: Police
behi23 dziekuję za rzetelną opinię. Dziś miałem dłuższą trasę i fakt samochodów nie wyprzedzałem ale śmiało rozwijałem predkości ponad 100 km/h. Wszystko niemniej na 5 biegu. Gdyby tak na 1 i 2 można było pociągnąć nieco dłużej byłoby super.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka