Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kupię silnik 250 do przekładki
#11
80-100 km/h to faktycznie jest ok niemniej na 1 i 2 biegu brakuje tej mocy stąd moje pytanie jak moto po modyfikacji zachowuje się na mniejszych prędkościach.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#12
Muszę zrobić testy i przeciągnąć go na 1 i 2, i zdam relację.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedz
#13
Jako że przeprowadziłem w swoim moto przekładkę na 230(bo nie jest to pełne 250) z perspektywy czasu powiem tak- szału niema, różnica w osiągach nie jest taka wielka. Pierwszy i drugi bieg jest krótki i w 125 i 230. Zmiana zestawu zębatek pozwoli wydłużyć pierwsze biegi ale kosztem słabej dynamiki na 5. Po czasie stwierdziłem że lepiej mieć dynamiczniejszą 5. Na pewno jeździ się sprawniej jednak na trasie nadal brakuje mocy do dynamicznego wyprzedzania ciężarówek. Jeśli chodzi o koszty to chyba warto rozpatrzeć ofertę moda 125cc na 150cc. Obydwa różnią się tylko średnicą tłoka, skok jest ten sam. Ja zainwestowałem w 230 ale z zamiarem dalszej modyfikacji. Liczyłem na możliwość zwiększenia 230 na np 300cc i jak narazie nie udało mi się dowiedzieć czy taka opcja jest do zrobienia. Wykonałem telefon do POLKOMU i cierpliwie czekam na rozpatrzenie tematu. Na yotubie jest filmik chyba z Australii Heista z przekładką na 300cc ale nie podano żadnych symboli silnika https://www.youtube.com/watch?v=SGbGAuz_-l8.
Gdybym miał podejść jeszcze raz do tematu od początku to albo dałbym sobie spokój z przekładką albo od początku szukał min. 300cc i nie chodzi o jakieś wariactwo na drodze tylko o sprawne dynamiczne poruszanie się na trasie.
Odpowiedz
#14
Zainteresowałeś mnie tym 300. Czekamy na wieści.
Pozdrawiam
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#15
Gdyby ktoś miał jakiś pomysł na przeszczep z jakiegoś innego moto lub miał namiary na warsztat który bo ogarną taki temat to bardzo proszę o info.
Odpowiedz
#16
Proponuję dopytać w Conrad Motor w Pszczynie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#17
(07-24-2018, 10:53 PM)vect0r napisał(a): Proponuję dopytać w Conrad Motor w Pszczynie.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dzięki, sprawdzę.
Odpowiedz
#18
behi23 dziekuję za rzetelną opinię. Dziś miałem dłuższą trasę i fakt samochodów nie wyprzedzałem ale śmiało rozwijałem predkości ponad 100 km/h. Wszystko niemniej na 5 biegu. Gdyby tak na 1 i 2 można było pociągnąć nieco dłużej byłoby super.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#19
(07-24-2018, 10:08 PM)behi23 napisał(a): Jako że przeprowadziłem w swoim moto przekładkę na 230(bo nie jest to pełne 250) z perspektywy czasu powiem tak- szału niema, różnica w osiągach nie jest taka wielka. Pierwszy i drugi bieg jest krótki i w 125 i 230. Zmiana zestawu zębatek pozwoli wydłużyć pierwsze biegi ale kosztem słabej dynamiki na 5. Po czasie stwierdziłem że lepiej mieć dynamiczniejszą 5. Na pewno jeździ się sprawniej jednak na trasie nadal brakuje mocy do dynamicznego wyprzedzania ciężarówek. Jeśli chodzi o koszty to chyba warto rozpatrzeć ofertę moda 125cc na 150cc. Obydwa różnią się tylko średnicą tłoka, skok jest ten sam. Ja zainwestowałem w 230 ale z zamiarem dalszej modyfikacji. Liczyłem na możliwość zwiększenia 230 na np 300cc i jak narazie nie udało mi się dowiedzieć czy taka opcja jest do zrobienia. Wykonałem telefon do POLKOMU i cierpliwie czekam na rozpatrzenie tematu. Na yotubie jest filmik chyba z Australii Heista z przekładką na 300cc ale nie podano żadnych symboli silnika https://www.youtube.com/watch?v=SGbGAuz_-l8.
Gdybym miał podejść jeszcze raz do tematu od początku to albo dałbym sobie spokój z przekładką albo od początku szukał min. 300cc i nie chodzi o jakieś wariactwo na drodze tylko o sprawne dynamiczne poruszanie się na trasie.

Dzięki.

Ja próbowałem z 500, ale do zmiany silnika wymagana była modyfikacja ramy. Poza tym odpuściłem sobie ze względu na przeglądy. Jak zmienię na 250 /300 to nawet sam diagnosta mówił że nie sprawdzają tego. Natomiast przekładka na większy przeglądu nie przejdzie. Póki można było rejestrować SAM'y można było to ogarnąć. W tej chwili - przepisy unijne - wymagają homologacji (indywidualne dopuszczenie do ruchu). Z  tego względu olałem temat.
Heist 125
Odpowiedz
#20
Christophe Cordel - mieszka gdzieś w Mazowieckim - był kiedyś mocno aktywny na FB grupie Tha Riders i widziałem, że przełożył 2 razy silnik: z 125 na 230 i z 230 na 400 z yamahy xs400. Pisał o lekkich modyfikacjach ramy. Zresztą japończycy też często wymieniają silniki w Heist'ach, choćby na 250, ale w układzie V - przykłady zdjęć i filmików są dostępne na wyżej wymienionej grupie. Uśmiech

Sami amerykanie z biegiem czasu (co widać po postach) są mocno poirytowani zbyt niską pojemnością w motocyklu i wywierają presję na Cleveland Motorcycles, aby wprowadzili do produkcji pojemność 400. Niestety na razie bez większego powodzenia.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości