07-17-2018, 08:54 AM
07-17-2018, 12:11 PM
Może być ciężko takowy od Heista zdobyć, ale o ile dobrze się orientuję to jest klon silnika Hondy CG250
07-17-2018, 02:29 PM
Może że Stanów prosto?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
07-17-2018, 02:33 PM
A nie lepiej wzmocnić go zgodnie z ofertą, np. Bemotor'a ? Taniej, a efekt praktycznie ten sam.
07-17-2018, 02:54 PM
Zastanawiam sie nad:
https://allegro.pl/silnik-250-cc-barton-...00030.html
To też podobne chińczyki jak heistowy,
tylko przednie blachy do mocowania bede musial dorobic.
Lepiej mi sie podoba jednak silnik od heista - no i oryginal, ale 1890 zł vs około 4 tyś (oferta przekładki od dystrybutora)
A jaka jest oferta Bemotor? Na stronie nie znalazłem.
Chętnie - fajny nawet ten nikiel na 250, tylko cena mnie zabije.
https://allegro.pl/silnik-250-cc-barton-...00030.html
To też podobne chińczyki jak heistowy,
tylko przednie blachy do mocowania bede musial dorobic.
Lepiej mi sie podoba jednak silnik od heista - no i oryginal, ale 1890 zł vs około 4 tyś (oferta przekładki od dystrybutora)
A jaka jest oferta Bemotor? Na stronie nie znalazłem.
(07-17-2018, 02:29 PM)vect0r napisał(a): [ -> ]Może że Stanów prosto?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Chętnie - fajny nawet ten nikiel na 250, tylko cena mnie zabije.
07-17-2018, 04:00 PM
07-20-2018, 06:50 PM
(07-17-2018, 02:33 PM)ravestation napisał(a): [ -> ]A nie lepiej wzmocnić go zgodnie z ofertą, np. Bemotor'a ? Taniej, a efekt praktycznie ten sam.
Tutaj "prawie" może mieć sporą różnicę. Poza tym mam jeszcze drugi silnik na opchnięcie.
Dopytam jeszcze o ofertę kupna silnika u dystrybutorów
07-20-2018, 11:20 PM
Z tego co wiem, to 250 i 125 nie różnią się v maxem, tylko mocniejszym dołem i „szeroko pojętą kulturą pracy”, gdzie oba są uzyskiwane poprzez ów zabieg wzmocnienia.
Mój wzmocniony 125 przez Bemotor, na prostej, ze mną na pokładzie (75 kg), strzelił 2 tyg temu równe 130 km/h.
Nie namawiam, jedynie zwracam uwagę, że może nie warto przepłacać...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Mój wzmocniony 125 przez Bemotor, na prostej, ze mną na pokładzie (75 kg), strzelił 2 tyg temu równe 130 km/h.
Nie namawiam, jedynie zwracam uwagę, że może nie warto przepłacać...
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
07-21-2018, 09:49 PM
ravestation i jak odczucia po modyfikacji? Mi nie zależałoby na V max ale właśnie ba lepszym zbieraniu na pierwszym i drugim biegu.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
07-21-2018, 11:44 PM
Ja niestety nie umiem odp na to pyt, gdyż kupiłem już zmodyfikowany egzemplarz (jestem 2gim właścicielem).
Nie mniej, koledzy z pracy, którzy jeżdżą pojemnościami rzędu 500, 1100, czy 1300 mówią, że mój Heist, w niczym nie przypomina 125.
Z osobistych doświadczeń mogę powiedzieć, że nie muszę go specjalnie kręcić by jechał dynamicznie. Jedzie bardzo przyzwoicie w zakresie 80-100. V max jaki osiągnąłem (licznikowy), to 130 km/h.
Jeśli będę mógł jeszcze jakoś wyjaśnić i pomóc, to proszę o konkretne pytania, postaram się odp.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie mniej, koledzy z pracy, którzy jeżdżą pojemnościami rzędu 500, 1100, czy 1300 mówią, że mój Heist, w niczym nie przypomina 125.
Z osobistych doświadczeń mogę powiedzieć, że nie muszę go specjalnie kręcić by jechał dynamicznie. Jedzie bardzo przyzwoicie w zakresie 80-100. V max jaki osiągnąłem (licznikowy), to 130 km/h.
Jeśli będę mógł jeszcze jakoś wyjaśnić i pomóc, to proszę o konkretne pytania, postaram się odp.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk