Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kupię silnik 250 do przekładki
#1
Hej. Kupię silnik do przelozenia.

Pewnie będę sprzedawał silnik 125 po przekładce
Heist 125
Odpowiedz
#2
Może być ciężko takowy od Heista zdobyć, ale o ile dobrze się orientuję to jest klon silnika Hondy CG250
Odpowiedz
#3
Może że Stanów prosto?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#4
A nie lepiej wzmocnić go zgodnie z ofertą, np. Bemotor'a ? Taniej, a efekt praktycznie ten sam.
Odpowiedz
#5
Zastanawiam sie nad:

https://allegro.pl/silnik-250-cc-barton-...00030.html
To też podobne chińczyki jak heistowy,
tylko przednie blachy do mocowania bede musial dorobic.

Lepiej mi sie podoba jednak silnik od heista - no i oryginal, ale 1890 zł vs około 4 tyś (oferta przekładki od dystrybutora)

A jaka jest oferta Bemotor? Na stronie nie znalazłem.

(07-17-2018, 02:29 PM)vect0r napisał(a): Może że Stanów prosto?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Chętnie - fajny nawet ten nikiel na 250, tylko cena mnie zabije.
Heist 125
Odpowiedz
#6
A na forum szukałeś? ;-)

http://heist.pl/forum/showthread.php?tid=114
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#7
(07-17-2018, 02:33 PM)ravestation napisał(a): A nie lepiej wzmocnić go zgodnie z ofertą, np. Bemotor'a ? Taniej, a efekt praktycznie ten sam.

Tutaj "prawie" może mieć sporą różnicę. Poza tym mam jeszcze drugi silnik na opchnięcie.
Dopytam jeszcze o ofertę kupna silnika u dystrybutorów
Heist 125
Odpowiedz
#8
Z tego co wiem, to 250 i 125 nie różnią się v maxem, tylko mocniejszym dołem i „szeroko pojętą kulturą pracy”, gdzie oba są uzyskiwane poprzez ów zabieg wzmocnienia.

Mój wzmocniony 125 przez Bemotor, na prostej, ze mną na pokładzie (75 kg), strzelił 2 tyg temu równe 130 km/h.

Nie namawiam, jedynie zwracam uwagę, że może nie warto przepłacać... Oczko


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedz
#9
ravestation i jak odczucia po modyfikacji? Mi nie zależałoby na V max ale właśnie ba lepszym zbieraniu na pierwszym i drugim biegu.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#10
Ja niestety nie umiem odp na to pyt, gdyż kupiłem już zmodyfikowany egzemplarz (jestem 2gim właścicielem).

Nie mniej, koledzy z pracy, którzy jeżdżą pojemnościami rzędu 500, 1100, czy 1300 mówią, że mój Heist, w niczym nie przypomina 125.

Z osobistych doświadczeń mogę powiedzieć, że nie muszę go specjalnie kręcić by jechał dynamicznie. Jedzie bardzo przyzwoicie w zakresie 80-100. V max jaki osiągnąłem (licznikowy), to 130 km/h.

Jeśli będę mógł jeszcze jakoś wyjaśnić i pomóc, to proszę o konkretne pytania, postaram się odp. Uśmiech


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości