10-30-2017, 11:23 PM
Zmienił ktoś zębatki? 130 zł cena do przyjęcia, tylko ciekaw jestem efektów.
Zębatki akcesoryjne
|
10-30-2017, 11:23 PM
Zmienił ktoś zębatki? 130 zł cena do przyjęcia, tylko ciekaw jestem efektów.
11-05-2017, 08:09 PM
Witam, miałem w swoim moto seryjnie zestaw 14 na 41 i wydawało mi się że to zestawienie jest zbyt krótkie, zwłaszcza na 1,2 i 3 biegu. Przy swapie silnika na 230 poprosiłem o zmianę tylnej zębatki na 39. Zdawcza fabrycznie była 15. Na zestawie 15 na 39 zdecydowanie lepiej się jeździ na 1,2,3 i 4 biegu natomiast 5 można zapiąć dopiero przy 90-95 km/h i dalsze rozpędzanie jest do przyjęcia ale tylko na prostej równej drodze. Lekkie pochylenie i piątka jest za słaba. Jako że z ostała mi zębatka 14 ze 125cc zrobiłem ostatecznie zestaw 14 na 39. Jest zdecydowanie lepiej. Piątkę można zapiąć przy 80 i spokojnie rozpędzać dalej. Po dotarciu zgodnie z instrukcją pozwoliłem sobie na test jeśli chodzi o osiągi i na autostradzie na prostej lekko pod wiatr bez problemu osiągnąłem licznikowe 120 km/h. Przelotowo bez żyłowania utrzymuje prędkość w przedziale 95-105 km/h na 5 biegu i przy tych prędkościach moto nie zachowuje się nerwowo.
11-05-2017, 09:10 PM
No to już fajnie, z pojemnościę 125 mogło by być chyba ciężko.
11-05-2017, 09:33 PM
(11-05-2017, 09:10 PM)grymaszek napisał(a): No to już fajnie, z pojemnościę 125 mogło by być chyba ciężko. Wydaje mi się że przy 125 może trochę zabraknąć mocy. Mogę Ci podpowiedzieć że jeśli byś chciał zrobić testa to proponowałbym zostawić 41 z tyłu i założyć 15 z przodu. Można to całkiem tanio zrobić zakładając zębatkę od junaka 131 jest identyczne mocowanie. Mój tata ma takiego janka i też coś modyfikował zębatki. Jak miał zdemontowaną porównał z moją i okazało się że są identyczne mocowania a za zębatkę zdawczą płacił coś koło 30 zeta. Tak na marginesie dodam że jeśli już masz trochę przejechane to taki zabieg warto zostawić do wymiany zestawu napędowego.
11-05-2017, 10:16 PM
ok, dzięki, coś się wykombinuje
02-25-2018, 08:04 PM
Poeksperymentowałem z zębatkami więc mogę coś napisać. Z przodu miałem 14 z tyłu jest prawdopodobnie 38, nie pamiętam. Po założeniu 15, było lepiej ale czułem niedosyt, ciągle za krótkie biegi. Założyłem 16 i jest super! Biegi dłuższe, może trzeba częściej zmieniać ale ten odgłos silnika który sobie spokojnie pracuje, bezcenny . Rolo kombinował też chyba z 17, ponieważ osłona łańcucha jest porysowana od łańcucha i pęknięta, już się łańcuch nie zmieścił .
03-10-2018, 06:53 PM
dzisiaj sprawdziłem z tyłu mam 41
04-02-2019, 11:55 PM
Odnośnie zębatek, przerobiłem temat - od początku u mnie był problem z tylną - coś z ryżem nie wyszło u chińczyków i nie była osiowa.
Przy okazji chciałem sprawdzić na 125 co można osiągnąć. Kupiłem na tył NS_ZEBATKA TYL 428 38z MANIC 125cc 58mm 4x90mm (58 mm to tuleją na którą wchodzi zębatka, 4x90mm to chyba odległości mocowania śrub, 428 to nasz łańcuch). Teraz oglądam allegro i widzę nomenklaturę -> (428/58/90/10,5) wraz z przodem -> 16z (uwaga na dwie średnice wieloklinu - kupujemy większą -> z opisu aukcji: średnica otworu na wieloklin: 18/20,4 mm) teoretycznie wchodzi 17z ale nie sprawdzalem. Nie dało się jeździć. 5 bieg tylko z wiatrem. Później był powrót do przodu na oryginał - było trochę lepiej ale jednak dalej niedostatek mocy. W końcu przeprosiłem się ze starą zębatką z tyłu. Na przodzie dużej różnicy nie było. Po zmianie silnika wróciłem do ustawienia 38tyl/16przod. Teraz już jest lepiej Z powodu rozbieganego licznika, nie sprawdziłem prędkości przelotowej. Sprawdzę jak mi się uda rozpocząć sezon Koszty: tył 38z -> 39 zł przod 16 -> 14 zł + 10 przesyłka
Heist 125
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|