Serwus!
W ofercie dostępne są trzy zębatki:
-
Przód 16 zębów
-
Tył 38 zębów
-
Tył 39 zębów
Czy mógłbym prosić o szczegółowe objaśnienia w jaki sposób wpływają one na właściwości jezdne?
Pozdrawiam
Vect0r.
Na chłopski rozum, większa zębatka z tyłu daje ci krótsze przełożenia więc masz mocniejsze moto ale nie pojedzie już tak samo szybko.
No ok, ale ile mają seryjne z przodu i tyłu? Nie mam możliwości sprawdzenia tego teraz. Zastanawiałem się bowiem, po co tyle opcji... Może trochę źle się wyraziłem... Chyba, że ta jedna to seria.
No i pytanie, czy w razie zmiany zwiększającej prędkość maksymalną, doświadczamy odczuwalnego spadku mocy?
Pozdrawiam
Vect0r.
Pytanie co do odczuć pozostaje, natomiast w kwestii liczby zębów - polecam załącznik :-)
Nie wiem czy te liczby są ok.
Na tabliczce znamionowej u mnie jest:
T15 i T38
Słusznie. Najpewniej to dane dla 250-tki. Zerknę na swoją tabliczkę.
Pozdrawiam.
Dziwne że w ofercie nie ma tej zębatki 41.
Może nie ma jej, jako standardu dla 250-tki... Poczekamy na komentarz specjalistów.
Pozdrawiam!
Też o tym myślałem. Choć mówiąc szczerze chciałbym porozmawiać z kimś, kto już ten manewr wykonał...
Pozdrawiam.