Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projekt Heist z silnikiem V-twin 250cc
#3
(08-18-2020, 08:06 PM)dooddie napisał(a): Cześć, z tego co wiem to silnik jest za wysoki do heist-a, żeby go zmieścić trzeba przerabiać ramę lub zmienić gażnik z dolotem. Czy masz już plan jak wsadzić ten silnik, ja się przymierzałem i rozsądne jak dla mnie jest opcja z gaźnikiem.

Cześć, po długiej nieobecności postanowiłem ten projekt dokończyć.

Masz rację silnik jest za duży i nie mam na myśli gaźników tylko sprawę samego silnika. Ja pierwsze przymiarki robiłem bez dekli i silnik wchodził z sporym zapasem już nawet miałem projektować uchwyty, ale tak dla pewności przykręciłem wszystkie dekle i problem silnik nie wchodzi do ramy.
Nawet zobaczyłem w twoim wątku, ze robiłeś taką przymiarkę i nie miałeś założonych dekli ( tylnej głowicy). Na obecną chwilę pomysł mam taki aby środkiem te dekle podciąć aby dało się je jakoś przykręcić ( wizualnie ten sinik traci bez tych osłon). Podobnie jest z osłona zębatki zdawczej/ łańcucha.
Mam do ciebie  pytanie / prośbę czy mógłbyś udostępnić na forum projekt tylnego uchwytu tego silnika? jak nie masz projektu to może jakaś wstępna wymiarówka i bym taki projekt zrobił tak dla potomnych.
Po co każdy z nas ma na nowo wymyślać koło.

Moim głównym założeniem jest nie zmieniać kształtu ramy i chciałbym ten silnik jednak tam zmieścić.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Projekt Heist z silnikiem V-twin 250cc - przez Beavis78 - 08-15-2020, 07:16 PM
RE: Projekt Heist z silnikiem V-twin 250cc - przez Beavis78 - 01-18-2021, 12:39 PM
RE: Projekt Heist z silnikiem V-twin 250cc - przez vect0r - 02-05-2021, 05:04 PM
Projekt Heist z silnikiem V-twin 250cc - przez vect0r - 05-26-2021, 10:03 PM
Projekt Heist z silnikiem V-twin 250cc - przez vect0r - 06-08-2021, 01:58 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości