Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Problem z odpowietrzeniem zbiornika paliwa.
#1
Witam!
Podczas serwisu po 300 km usunięto w moim motocyklu pewien problem, o którym chciałbym napisać. Problem polegał na tym, że  co jakiś czas paliwo nie przepływało prawidłowo ze zbiornika - czasami po odkręceniu zaworu, a czasami nawet podczas jazdy, motocykl dusił się i gasł tak, jakby nie dostawał paliwa. Doszedłem do tego, że po odkręceniu korka wlewu paliwa napływało ono ponownie do wężyka, a motocykl pracował normalnie.
Jak można się domyślać, winę ponosiło odpowietrzenie zbiornika, które jak podpowiedział Pan z serwisu jest czasem już fabrycznie nieodpowiednie - tzn. ma zbyt małą średnicę.
Tak jak napisałem problem usunięto (powiększając otwór) i wszystko działa poprawnie, a wspominam o tym na forum, gdyż podobno zdarza się od czasu do czasu również w innych Heistach.
Pozdrawiam
Vect0r.
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#2
Rzeczywiście czasami występuje taki problem - można powiększyć otwór lub zamontować akcesoryjny korek chromowany Kuryakyn z grzechotką - uniemożliwia on maksymalne dokręcenie i "zatkanie" baku (w pewnym momencie zadziała blokada i korek zacznie się obracać sam z charakterystycznym grzechotem). Korek taki odgórnie dedykowany jest do Harley'a, ale ponieważ Heist z zasady jest również amerykańskim motocyklem to bez problemu pasuje.

http://www.lidor.pl/chromowane-nakladki-...arley.html
Odpowiedz
#3
Serwus!
Serdeczne dzięki za wskazówkę. Póki co jest ok.
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#4
Hej, niestety mojego też to dotyczy. Dławi się i w końcu gaśnie. W trakcie jazdy jak go dusi to odkręcam zbiornik i jest ok. Czyli odpowietrznik. Mam 350 km i po 1 serwisie
Heist 125
Odpowiedz
#5
Cała "naprawa" polegała na rozwierceniu dziury w korku. No chyba, że zrobione było jeszcze coś, czego nie widzę na pierwszy rzut oka. Może zatem warto ją na własną rękę powiększyć...?
Pozdrawiam
Vect0r.
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#6
W moim przypadku uszczelka po dokręceniu zatkała otwory nad gwintem. Zobaczymy czy to to jak jutro się przejadę.
Heist 125
Odpowiedz
#7
Jak się za mocno dokręci (a fabryczny korek można dokręcać ile tylko ma się siły w ręce) to gumowa uszczelka przytka otwór - dlatego właśnie albo się rozwierca, albo dokręca z umiarem, albo wymienia korek na customowy - tak jak pisałem powyżej : http://www.lidor.pl/chromowane-nakladki-...arley.html

Uśmiech
Odpowiedz
#8
Witam... problem tego typu jest, ale na szczęście wystarczy faktycznie rozwiercić istniejący pod uszczelką otwór i problemy się kończą. Proszę tylko zwrócić uwagę, by rozwiercony otwór delikatnie "zahaczał" o ten karbowany rant korka - wtedy uszczelka nie będzie przeszkadzała. Zwracaliśmy już na to uwagę fabryce, zobaczymy jak będzie z modelami 2017 ?

Wprowadziliśmy również do oferty korki wlewu zamykane na kluczyk - zapraszamy na stronę
http://sklep.motomoto.pl/6213-HEIST125

Pozdrawiamy z chłodnej Warszawy... brrr... byle do kolejnego sezonu !
Odpowiedz
#9
Od siebie dodam, że w temacie

http://heist.pl/forum/showthread.php?tid=62

Znajdziecie relacje na temat w/w akcesoryjnych korków.
Pozdrawiam
Vect0r.
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości