04-02-2019, 11:55 PM
Odnośnie zębatek, przerobiłem temat - od początku u mnie był problem z tylną - coś z ryżem nie wyszło u chińczyków i nie była osiowa.
Przy okazji chciałem sprawdzić na 125 co można osiągnąć.
Kupiłem na tył NS_ZEBATKA TYL 428 38z MANIC 125cc 58mm 4x90mm (58 mm to tuleją na którą wchodzi zębatka, 4x90mm to chyba odległości mocowania śrub, 428 to nasz łańcuch). Teraz oglądam allegro i widzę nomenklaturę -> (428/58/90/10,5)
wraz z przodem -> 16z (uwaga na dwie średnice wieloklinu - kupujemy większą -> z opisu aukcji: średnica otworu na wieloklin: 18/20,4 mm)
teoretycznie wchodzi 17z ale nie sprawdzalem.
Nie dało się jeździć. 5 bieg tylko z wiatrem. Później był powrót do przodu na oryginał - było trochę lepiej ale jednak dalej niedostatek mocy.
W końcu przeprosiłem się ze starą zębatką z tyłu. Na przodzie dużej różnicy nie było.
Po zmianie silnika wróciłem do ustawienia 38tyl/16przod. Teraz już jest lepiej
Z powodu rozbieganego licznika, nie sprawdziłem prędkości przelotowej. Sprawdzę jak mi się uda rozpocząć sezon
Koszty:
tył 38z -> 39 zł
przod 16 -> 14 zł + 10 przesyłka
Przy okazji chciałem sprawdzić na 125 co można osiągnąć.
Kupiłem na tył NS_ZEBATKA TYL 428 38z MANIC 125cc 58mm 4x90mm (58 mm to tuleją na którą wchodzi zębatka, 4x90mm to chyba odległości mocowania śrub, 428 to nasz łańcuch). Teraz oglądam allegro i widzę nomenklaturę -> (428/58/90/10,5)
wraz z przodem -> 16z (uwaga na dwie średnice wieloklinu - kupujemy większą -> z opisu aukcji: średnica otworu na wieloklin: 18/20,4 mm)
teoretycznie wchodzi 17z ale nie sprawdzalem.
Nie dało się jeździć. 5 bieg tylko z wiatrem. Później był powrót do przodu na oryginał - było trochę lepiej ale jednak dalej niedostatek mocy.
W końcu przeprosiłem się ze starą zębatką z tyłu. Na przodzie dużej różnicy nie było.
Po zmianie silnika wróciłem do ustawienia 38tyl/16przod. Teraz już jest lepiej
Z powodu rozbieganego licznika, nie sprawdziłem prędkości przelotowej. Sprawdzę jak mi się uda rozpocząć sezon
Koszty:
tył 38z -> 39 zł
przod 16 -> 14 zł + 10 przesyłka
Heist 125