07-24-2018, 10:08 PM
Jako że przeprowadziłem w swoim moto przekładkę na 230(bo nie jest to pełne 250) z perspektywy czasu powiem tak- szału niema, różnica w osiągach nie jest taka wielka. Pierwszy i drugi bieg jest krótki i w 125 i 230. Zmiana zestawu zębatek pozwoli wydłużyć pierwsze biegi ale kosztem słabej dynamiki na 5. Po czasie stwierdziłem że lepiej mieć dynamiczniejszą 5. Na pewno jeździ się sprawniej jednak na trasie nadal brakuje mocy do dynamicznego wyprzedzania ciężarówek. Jeśli chodzi o koszty to chyba warto rozpatrzeć ofertę moda 125cc na 150cc. Obydwa różnią się tylko średnicą tłoka, skok jest ten sam. Ja zainwestowałem w 230 ale z zamiarem dalszej modyfikacji. Liczyłem na możliwość zwiększenia 230 na np 300cc i jak narazie nie udało mi się dowiedzieć czy taka opcja jest do zrobienia. Wykonałem telefon do POLKOMU i cierpliwie czekam na rozpatrzenie tematu. Na yotubie jest filmik chyba z Australii Heista z przekładką na 300cc ale nie podano żadnych symboli silnika https://www.youtube.com/watch?v=SGbGAuz_-l8.
Gdybym miał podejść jeszcze raz do tematu od początku to albo dałbym sobie spokój z przekładką albo od początku szukał min. 300cc i nie chodzi o jakieś wariactwo na drodze tylko o sprawne dynamiczne poruszanie się na trasie.
Gdybym miał podejść jeszcze raz do tematu od początku to albo dałbym sobie spokój z przekładką albo od początku szukał min. 300cc i nie chodzi o jakieś wariactwo na drodze tylko o sprawne dynamiczne poruszanie się na trasie.