Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sezon otwarty?
#11
Maszynkę zdążyłem przepalić na krótki wywiadzik z Cieszyna do Wisły zanim całe to szaleństwo się zaczęło. Olej wymieniłem kołeczka dofukałem wiosennym powietrzem, akumulator nowy typu AGM podpoiłem.. koniec z kwasem.. bo tylko człowieka to nerwów kosztuje, nowe kierunkowskazy zamontowałem.. wrzucę fotki w wolnej chwili bo są kozackie robią robotę, i wio w treskę na szybciora po robocie. 19 tysięcy nabite.. w 2 lata.. chodzi jak złoto, dobry olej i wymiany w terminie jak dbasz tak masz.
Odpowiedz
#12
Chyba bijesz rekord z tym przebiegiem Uśmiech

Ja dziś załatwiłem przegląd do dowodu. Błotniki się skracają. W sobotę pierwsze przymiarki.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#13
Sezon otwarty pomimo sytuacji już w marcu... Przejechałem 2,5 tys km na upgradzie i przy 12000 padł silnik. Miał ktoś problemy z tym silnikiem?
Odpowiedz
#14
Dziwne... jestem przed przeglądem na 3000km ale nic podejrzanego się nie dzieje. Jaki upgrade zrobiłeś?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#15
125 cc na 150cc po 1 tys wymiana oleju - jazda na 3/4 odkręconej manetki. Gdy zbliżało się 3 tys pojechałem wymienić olej i naciągnąć łańcuch. W planach 2 tygodnie wolnego, ładna pogoda, koniec zakazów. Jak wspominałem nakręcone 12 tys. Miało być szybko a czekam już 2 tygodnie. Po odkręceniu korka w misce z olejem 3 zęby... No i po jeździe. Z moto nic się nie działo. Przyjechałem sam. Żadnych problemów. Latał...
Odpowiedz
#16
Ale trzeba przyznać, że 12 000 to zacny przebieg. Zdaj proszę relację z przeglądu w odpowiednim dziale.
Pozdrawiam!
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości