Liczba postów: 18
Liczba wątków: 6
Dołączył: Mar 2018
Reputacja:
0
Maszynkę zdążyłem przepalić na krótki wywiadzik z Cieszyna do Wisły zanim całe to szaleństwo się zaczęło. Olej wymieniłem kołeczka dofukałem wiosennym powietrzem, akumulator nowy typu AGM podpoiłem.. koniec z kwasem.. bo tylko człowieka to nerwów kosztuje, nowe kierunkowskazy zamontowałem.. wrzucę fotki w wolnej chwili bo są kozackie robią robotę, i wio w treskę na szybciora po robocie. 19 tysięcy nabite.. w 2 lata.. chodzi jak złoto, dobry olej i wymiany w terminie jak dbasz tak masz.
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2020
Reputacja:
0
Sezon otwarty pomimo sytuacji już w marcu... Przejechałem 2,5 tys km na upgradzie i przy 12000 padł silnik. Miał ktoś problemy z tym silnikiem?
Liczba postów: 134
Liczba wątków: 5
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
0
Miejscowość: Police
Dziwne... jestem przed przeglądem na 3000km ale nic podejrzanego się nie dzieje. Jaki upgrade zrobiłeś?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 0
Dołączył: Feb 2020
Reputacja:
0
05-29-2020, 05:59 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-29-2020, 06:00 PM przez tcheslav.)
125 cc na 150cc po 1 tys wymiana oleju - jazda na 3/4 odkręconej manetki. Gdy zbliżało się 3 tys pojechałem wymienić olej i naciągnąć łańcuch. W planach 2 tygodnie wolnego, ładna pogoda, koniec zakazów. Jak wspominałem nakręcone 12 tys. Miało być szybko a czekam już 2 tygodnie. Po odkręceniu korka w misce z olejem 3 zęby... No i po jeździe. Z moto nic się nie działo. Przyjechałem sam. Żadnych problemów. Latał...
Liczba postów: 660
Liczba wątków: 96
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
7
Miejscowość: Polska
Ale trzeba przyznać, że 12 000 to zacny przebieg. Zdaj proszę relację z przeglądu w odpowiednim dziale.
Pozdrawiam!
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites