07-20-2016, 05:28 PM
Witam!
Podczas serwisu po 300 km usunięto w moim motocyklu pewien problem, o którym chciałbym napisać. Problem polegał na tym, że co jakiś czas paliwo nie przepływało prawidłowo ze zbiornika - czasami po odkręceniu zaworu, a czasami nawet podczas jazdy, motocykl dusił się i gasł tak, jakby nie dostawał paliwa. Doszedłem do tego, że po odkręceniu korka wlewu paliwa napływało ono ponownie do wężyka, a motocykl pracował normalnie.
Jak można się domyślać, winę ponosiło odpowietrzenie zbiornika, które jak podpowiedział Pan z serwisu jest czasem już fabrycznie nieodpowiednie - tzn. ma zbyt małą średnicę.
Tak jak napisałem problem usunięto (powiększając otwór) i wszystko działa poprawnie, a wspominam o tym na forum, gdyż podobno zdarza się od czasu do czasu również w innych Heistach.
Pozdrawiam
Vect0r.
Podczas serwisu po 300 km usunięto w moim motocyklu pewien problem, o którym chciałbym napisać. Problem polegał na tym, że co jakiś czas paliwo nie przepływało prawidłowo ze zbiornika - czasami po odkręceniu zaworu, a czasami nawet podczas jazdy, motocykl dusił się i gasł tak, jakby nie dostawał paliwa. Doszedłem do tego, że po odkręceniu korka wlewu paliwa napływało ono ponownie do wężyka, a motocykl pracował normalnie.
Jak można się domyślać, winę ponosiło odpowietrzenie zbiornika, które jak podpowiedział Pan z serwisu jest czasem już fabrycznie nieodpowiednie - tzn. ma zbyt małą średnicę.
Tak jak napisałem problem usunięto (powiększając otwór) i wszystko działa poprawnie, a wspominam o tym na forum, gdyż podobno zdarza się od czasu do czasu również w innych Heistach.
Pozdrawiam
Vect0r.
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites