Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Heist md824m.
#1
Motocykl przerabiałem sam, wg własnego pomysłu...Uśmiech teraz czas na przetestowanie modyfikacji


Załączone pliki Obrazki
       
Odpowiedz
#2
Proszę o zbliżenie na wydech i listę wszystkich modyfikacji. Wygląda super!

Ps. Pozwoliłem sobie edytować wątek - przeniosłem do odpowiedniego działu.
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#3
A ja znów poproszę o info na temat kierownicy. Jakoś niestandardowo wygięta... Do czego mocowałeś tylne światło stop?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#4
Lista modyfikacji:
-opona przód shinko 777 biały rant 90/90/21
- opona tył Michelin pilot Activ 130/70/18- inne prowadzenie, bardziej kołysze na boki, lepiej wchodzi w zakrętyOczko
- zdemontowany przedni blotnik
- kierunkowskazy zmienione na czarne aluminiowe plus uchwyty na przód
w lampie nowa instalacja na H4 i postojówkę led- kupiłem gotowca...duuuzo lepiej świeci
wydech standard, ścięty w 3/4 długości plus bandaż dało fajne brzmienie..Uśmiech
- lusterka w kierownice 22 cale plus manetki silikonowe, wykorzystałem rol gaz od starej manetki
- światło pozycyjne i stop led tuż za siedzeniem zamocowane w błotniku
- kierownica 7/8 cala typu cafe racer ustawiona w dół dało fajny efekt wg. mnie
- ściąłem tylny błotnik do wysokości starego mocowania( jakies 10-15 cm) lampy a w to miejsce tylko rejestracja na płasko

ps.
nowe fotki podeślę w najbliższym czasie...Uśmiech)) pozdrawiam
Odpowiedz
#5
Lista robi wrażenie
Czekamy na nowe zdjęcia! Gratuluję


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#6
w słoneczny majowy dzień...Uśmiech


Załączone pliki Obrazki
       
Odpowiedz
#7
md824m, czy mógłbym prosić o szczegóły tych filtrów?

EDIT: Tak sobie spoglądając na zdjęcie jak wygląda Twoja pozycja przy tej kierownicy... mocno jesteś pochylony? Bo nie dość, że kiera jest niżej to wysunięta nieco do przodu.
Odpowiedz
#8
Pozycja przyzwoita na bobber, wiadomo zmienia się charakter motocykla.  Główny Filtr to K&N

pozycja lekko do przodu


Załączone pliki Obrazki
   
Odpowiedz
#9
Dzięki. Ja też właśnie dlatego zmieniłem kierę i odsunąłem siodło do tyłu by wymusić nieco pochyloną do przodu pozycje. Czy przy wymianie tego mniejszego filtra zlikwidowałeś skraplacz?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#10
Tak to atrapa, tam zbierają się zanieczyszczenia- po tej modyfikacji bezobsługowyUśmiech
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości