05-21-2018, 04:27 PM
Stron: 1 2
05-21-2018, 04:44 PM
Proszę o zbliżenie na wydech i listę wszystkich modyfikacji. Wygląda super!
Ps. Pozwoliłem sobie edytować wątek - przeniosłem do odpowiedniego działu.
Ps. Pozwoliłem sobie edytować wątek - przeniosłem do odpowiedniego działu.
05-21-2018, 09:20 PM
A ja znów poproszę o info na temat kierownicy. Jakoś niestandardowo wygięta... Do czego mocowałeś tylne światło stop?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
05-22-2018, 09:52 AM
Lista modyfikacji:
-opona przód shinko 777 biały rant 90/90/21
- opona tył Michelin pilot Activ 130/70/18- inne prowadzenie, bardziej kołysze na boki, lepiej wchodzi w zakręty
- zdemontowany przedni blotnik
- kierunkowskazy zmienione na czarne aluminiowe plus uchwyty na przód
w lampie nowa instalacja na H4 i postojówkę led- kupiłem gotowca...duuuzo lepiej świeci
wydech standard, ścięty w 3/4 długości plus bandaż dało fajne brzmienie..
- lusterka w kierownice 22 cale plus manetki silikonowe, wykorzystałem rol gaz od starej manetki
- światło pozycyjne i stop led tuż za siedzeniem zamocowane w błotniku
- kierownica 7/8 cala typu cafe racer ustawiona w dół dało fajny efekt wg. mnie
- ściąłem tylny błotnik do wysokości starego mocowania( jakies 10-15 cm) lampy a w to miejsce tylko rejestracja na płasko
ps.
nowe fotki podeślę w najbliższym czasie...)) pozdrawiam
-opona przód shinko 777 biały rant 90/90/21
- opona tył Michelin pilot Activ 130/70/18- inne prowadzenie, bardziej kołysze na boki, lepiej wchodzi w zakręty
- zdemontowany przedni blotnik
- kierunkowskazy zmienione na czarne aluminiowe plus uchwyty na przód
w lampie nowa instalacja na H4 i postojówkę led- kupiłem gotowca...duuuzo lepiej świeci
wydech standard, ścięty w 3/4 długości plus bandaż dało fajne brzmienie..
- lusterka w kierownice 22 cale plus manetki silikonowe, wykorzystałem rol gaz od starej manetki
- światło pozycyjne i stop led tuż za siedzeniem zamocowane w błotniku
- kierownica 7/8 cala typu cafe racer ustawiona w dół dało fajny efekt wg. mnie
- ściąłem tylny błotnik do wysokości starego mocowania( jakies 10-15 cm) lampy a w to miejsce tylko rejestracja na płasko
ps.
nowe fotki podeślę w najbliższym czasie...)) pozdrawiam
05-22-2018, 10:12 AM
Lista robi wrażenie
Czekamy na nowe zdjęcia! Gratuluję
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Czekamy na nowe zdjęcia! Gratuluję
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
06-01-2018, 12:34 PM
w słoneczny majowy dzień...
06-01-2018, 01:42 PM
md824m, czy mógłbym prosić o szczegóły tych filtrów?
EDIT: Tak sobie spoglądając na zdjęcie jak wygląda Twoja pozycja przy tej kierownicy... mocno jesteś pochylony? Bo nie dość, że kiera jest niżej to wysunięta nieco do przodu.
EDIT: Tak sobie spoglądając na zdjęcie jak wygląda Twoja pozycja przy tej kierownicy... mocno jesteś pochylony? Bo nie dość, że kiera jest niżej to wysunięta nieco do przodu.
06-04-2018, 03:23 PM
Pozycja przyzwoita na bobber, wiadomo zmienia się charakter motocykla. Główny Filtr to K&N
pozycja lekko do przodu
pozycja lekko do przodu
06-04-2018, 03:37 PM
Dzięki. Ja też właśnie dlatego zmieniłem kierę i odsunąłem siodło do tyłu by wymusić nieco pochyloną do przodu pozycje. Czy przy wymianie tego mniejszego filtra zlikwidowałeś skraplacz?
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
06-04-2018, 03:49 PM
Tak to atrapa, tam zbierają się zanieczyszczenia- po tej modyfikacji bezobsługowy
Stron: 1 2