Liczba postów: 660
Liczba wątków: 96
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
7
Miejscowość: Polska
Witam Was!
Dziwna sprawa... Pierwszy wyjazd w tym sezonie. Niezbyt długi. Na pierwszym skrzyżowaniu okazało się jak wyżej...
Płyn jest. Mechanicznie „nóżka” rusza linką...
Jakieś sugestie?
Pozdrawiam!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Liczba postów: 27
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
0
(05-31-2018, 07:06 PM)vect0r napisał(a): Witam Was!
Dziwna sprawa... Pierwszy wyjazd w tym sezonie. Niezbyt długi. Na pierwszym skrzyżowaniu okazało się jak wyżej...
Płyn jest. Mechanicznie „nóżka” rusza linką...
Jakieś sugestie?
Pozdrawiam!
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Jeśli masz 'miękki halulec', ale czujesz delikatny opór, to moze być to uszczelnienie pompy. Po prostu puszcza wewnątrz. Zakładam też, że płym przy pompowaniu hamulcem nie wycieka, więc sama pompa i cały układ jest szczelny.
Nie wiem co to znaczy, że 'rusza linką' bo nie wiem, jak tam jest mechanizm od nóżki do pompy rozwiązany, ale wydaje mi się, że to powinno być czymś sztywnym a nie linką. Moze się mylę, bo nie mam jeszcze heista.
Pozdrawiam // id4
Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2016
Liczba postów: 660
Liczba wątków: 96
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
7
Miejscowość: Polska
Mam taka koncepcje, że cylinderek się zablokował.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Liczba postów: 27
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2018
Reputacja:
0
(05-31-2018, 08:14 PM)vect0r napisał(a): Mam taka koncepcje, że cylinderek się zablokował.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Też tak może być, jeśli masz duży opór przy wciskaniu dźwigni hamulca zaraz na początku.
Pozdrawiam // id4
Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2016
Liczba postów: 660
Liczba wątków: 96
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
7
Miejscowość: Polska
No tego akurat nie mam
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Liczba postów: 105
Liczba wątków: 31
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
2
Jeżeli nie jest miękki,zaciska klocki a nie hamuje, to może być zatłuszczona tarcza albo klocki.Miałem tak po wymianie zębatki z tyłu(upaprałem tarczę brudnymi rękawicami)Zaraz umyłem rozpuszczalnikiem i jest OK.Jak pojeździsz z takimi to zrobi się trudny do usunięcia spiek- jak na patelni. wtedy szlifowanie albo wymiana klocków.
Liczba postów: 20
Liczba wątków: 3
Dołączył: Sep 2017
Reputacja:
0
Witaj, ja miałem w tym roku po zimie podobną sytuację tylko z przednim hamulce. Spróbowałem odpowietrzyć i na jakiś czas było dobrze, ostatnio mam wrażenie że znowu hamulec jest słabszy.
Liczba postów: 660
Liczba wątków: 96
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
7
Miejscowość: Polska
Odpowietrzenie niestety nie pomogło.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Liczba postów: 226
Liczba wątków: 16
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
2
Miejscowość: Gniezno
Z tym odpowietrzaniem tylnego zacisku jest trochę kłopotu, ponieważ odpowietrznik jest na dole zacisku, trzeba zacisk zdemontować i odpowietrzać na wiszącym z odpowietrznikiem u góry.