Liczba postów: 105
Liczba wątków: 31
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
2
04-30-2017, 09:26 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-30-2017, 10:21 PM przez vect0r.)
Nadeszła Wielkopomna n chwila odpalenia Heist 250.I kicha .ani ssanie ani bez
Z trudem odpaliłem na pych. Na obrotach chodził tylko kichał w gaźnik.na wolnych gaśnie.W styczniu palił bez problemu to samo paliwo w baku.Po tym stał bez grzebania w ciepełku.Świeca nie ale zmieniłem na nową i nic.Nie chcę grzebać w gaźnik nie znam się.Pomózcie
Liczba postów: 660
Liczba wątków: 96
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
7
Miejscowość: Polska
Może podkręcić obroty luzu. Jest do tego film instruktażowy na forum. I doładuj baterię, bo to będzie zaraz kolejny problem...
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Liczba postów: 226
Liczba wątków: 16
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
2
Miejscowość: Gniezno
Naładowana bateria to podstawa, a później sprawdziłbym połączenia zapłonu. Parę razy wyjąć włożyć wtyki od modułu jak nie pomoże to może podmienić moduł od 125ki jak jest taki sam(125ke chyba masz też ?). Stawiałbym na zapłon, moim zdaniem jest wcześniejszy. Powodzenia
Liczba postów: 105
Liczba wątków: 31
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
2
Przepraszam za opóźnienie reakcji na Wasze rady.Córeczka zabrała mi modem i byłem ślepy i głuchy.Bardzo sobie cenię Waszą pomoc.Obejrzałem film instruktażowy regulacji gaźnika i byłbym się zaczął uczyć praktycznej mechaniki gdyby nie to,że znalazłem w swoim mieście młodego pasjonata motocykli,który zresztą jak się okazało jest członkiem strażackiego klubu MC( tu muszę odszczekać wcześniejsze opinie o klubach-jednak kodeks koleżeństwa motocyklistów istnieje). On to w tym pięknym majowym dniu zgodził się pomóc. Po kolei:
-regulacja śrubami powietrza i paliwa i motor nie gaśnie, może lekko wyższe obroty ,ale nie gaśnie.
-nadal kicha w gaźnik
-regulacja składu mieszanki i to samo
-rozbieranie gaźnika- i jest prezent - w pobliżu którejś dyszy mały - jak ziarno maku farfocel silikonu czy jakiegoś uszczelniacza.
- płukanie i przedmuchanie dysz , składanie do kupy-i jakże miła dla ucha muzyka- pięknie pali ,wolne obroty,przyspieszenie, nie gaśnie i nie kicha.
Królu kochany - ile.Nic!!! - braterska przysługa!. Przez szacunek dla starszego zgodził się na niewielki datek, tym bardziej że Panowie w Harleyu biorą 250 zł za godzinę Przy okazji dowiedziałem się ,że lepiej dawać olej o nieco wyższych parametrach,łańcuch wyczyścić i wygotować w smarze grafitowym. potem smarować specjalistycznym a nie jakimś śmirem.
Ocenił też niezbyt pochlebnie wymianę kierownicy na małpę(rowerową zresztą) przez którą obracają się przełączniki- nie ma tam otworów do których wchodzi śruba.Poza tym kierownica ta powoduje gorszą stabilność prowadzenie- na drobnych nierównościach podskakuje.Małe zgrabne lustereczka zablokowały dźwignię ssania-zdjęliśmy- wrócił do oryginału.Radzi,że jeżeli już to do montowania na końcach manetek.A czemu przedłużone linki sa poowijane taśmą elektryczną- bo to robili w hhhaharlleyu. A czemu metalowa osłona cięgna ssania nie jest przykręcona-do kierownicy, bo się im nie chciało.Nie mówiąc o tym , że drogie malowanie w tej firmie-zamalowało jeden z napisów heist- widać go pod farbą - drugi nie
Widzę że chłopak lubi temat i robotę,więc idę za ciosem.Czemu dźwignia zmiany biegów nie wskakuje lekko a klamkę trzeba naprawdę mocno wciskać i nie do końca wysprzęgla- minutka,strzykawka z jakimś cudownym olejem i rączka jak u panienki i luzik nie musi być kopany.Na dodatek dał namiar na człowieka który za 150 zł oprawi siodło haftem komputerowym- jeżeli skorzystam to się podzielę.
Panowie z Harleya , nie wystarczą papiery - trzeba lubić motory.Amen
Liczba postów: 67
Liczba wątków: 7
Dołączył: Jan 2017
Reputacja:
0
05-04-2017, 01:10 AM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-04-2017, 01:13 AM przez zielony078.)
Robin jeśli gość z eBay wysyła rzeczy do UK to mogę Ci ten konik zamówić i wysłać do polski
sam też bym sobie zamówił bo mam 250cc i 125cc