Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projekt Heist 600 ccm
#1
Na stronie ThaRiders w portalu Facebook pojawił się ciekawy, koncepcyjny wpis. Projekt dotyczy medernizacji Heist'a z jednostką 600 cm3.
Co Wy na to?


Cytat:Got snowed under with work this week, but progress continues on the 600cc Heist project. Fig'd I could show one of my prelim diagrams for ball-parking the frame reshaping. I chose to drop the bottom and raise the backbone slightly. You can probably get away with just reworking the lower portion of the frame, but I really like to be able to take the rear head cover off for valve work and inspection instead of using only the access panels. Also...being able to heave that motor in and out the ten or so times needed during mount fabrication without super tight clearance issues is...nice. -And at 6ft...just raising the stature of the bike a few inches helps size the bike to my build, I think.


źr. CCWThaRiders


Załączone pliki Obrazki
   
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#2
niczym się nie różni - koła wszak te same.
Myślę, że tylko specjalistyczne warsztaty diagnostyczne będą potrafiły określić, z którą pojemnością mają do czynienia...
Odpowiedz
#3
Nie licząc silnika "V" ;-)
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#4
Dawno się nie odzywaliśmy, bo i nie mieliśmy wiele do powiedzenia.  Duży uśmiech Ale w tym wątku się pochwalimy - właśnie dostaliśmy zlecenie na przeróbkę silnika 125 ccm.  Pomysł O rezultatach będziemy informować...
-----------------------------------------------------------------------
ul. Stropowa 4, 95-030 Starowa Góra/k.Łodzi,
tel: 42/6311075, komórkowy: 698 923 222, 660 687 333
Odpowiedz
#5
Niecierpliwie czekamy na relacje - również foto ;-)
Pozdrawiam.
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#6
Odświeżę temat, bo być może niektórzy tak jak ja czekali na Heista z większym silnikiem... Ostatnie plotki mówiły o pojemności max. 400 cc. Podobno nawet ktoś gdzieś widział projekty. Kiedy zadałem to pytanie CCW otrzymałem odpowiedź, że obecnie realizują inne projekty i nic na ten temat im nie wiadomo. Czar prysł...
Odpowiedz
#7
Zajęli się tym elektrycznym „czymś”... Ale głowa do góry, w Polsce jest sporo miejsc, gdzie można zrobić przekładkę. Warto się porozglądać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#8
(05-30-2020, 10:10 AM)vect0r napisał(a): Zajęli się tym elektrycznym „czymś”... Ale głowa do góry, w Polsce jest sporo miejsc, gdzie można zrobić przekładkę. Warto się porozglądać.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

cześć,
jasne, że można włożyć większy silnik w ramę Heista. Jednak więcej, niż 250cc, moim zdaniem, jest już ryzykowne (rama, hamulce, zawieszenie...)
Duże pojemności 400, 600 powinien ktoś solidnie przeprojektować.
pozdrawiam 
r
Odpowiedz
#9
Zgoda. Masz rację, choć widzieliśmy już projekty z większymi silnikami...
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#10
temat większej pojemności w tym motocyklu jest wiecznie żywy.
Wbrew pozorom nie jest tam tak łatwo zmieścić coś większego. rama nie jest taka duża. Heist to raczej mały motor zaprojektowany na niewielkie jednostki. wydaje mi się, że z większych pojemności to tylko R'ki da się w sadzić. ja przymierzałem się do V i był problem z tylnym cylindrem. Z tyłu rama bardzo ostro schodzi w dół,
Nie zgodzę się z przedmówcami, że większa pojemność determinuje zmiany w hamulcach, zawieszeniu. Te układy dobiera się do masy pojazdu oraz stylu jazdy/ przeznaczenia a nie do mocy silnika. jeśli większa jednostka nie zmieni ewidentnie masy pojazdu to bym nie myślał o tych układach.

Myślę, że chiński silnik z rometa/junaka 400cm3 by tu wszedł i swoimi 30Nm zadowolił użytkowników Heista.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 17 gości