Liczba postów: 660
Liczba wątków: 96
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
7
Miejscowość: Polska
Natchniony i pełen nadziei popędziłem do garażu. Rzeczywiście z manetką nie ma kłopotu. Szkopuł jednak w tym, że mocowanie tej części z kierunkowskazem "utrzymuje pozycję" z pomocą bolca i otworu w seryjnej kierownicy, którego nie ma w kierownicy window. Czyli trzeba go dorobić, a tego sam robić bym nie chciał...
Ale dziękuję za informacje - znowu się czegoś nauczyłem :-)
Dobrej nocy!
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Liczba postów: 24
Liczba wątków: 4
Dołączył: Sep 2016
Reputacja:
1
Proponuję naklejenie taśmy (grubo, kilka wartw), co pozwoli utrzymać przełączniki po obu stronach w pozycji - taśma powinna wyznaczać miejsce mocowania przełączników - najlepiej, żeby taśma miała porowaty grzbiet.
Pozdrawiam,
Piotr
Liczba postów: 660
Liczba wątków: 96
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
7
Miejscowość: Polska
Pomysł jest dobry, ale prawdę mówiąc chciałbym to zrobić w pełni profesjonalnie. Nie zależy mi aż tak na czasie. Jestem już umówiony na przegląd i przełożenie za tydzień. Dziękuję, pozdrawiam.
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Liczba postów: 660
Liczba wątków: 96
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
7
Miejscowość: Polska
09-29-2016, 10:53 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-29-2016, 10:57 PM przez vect0r.)
W sumie racja. Skoro jednak to kierownica CCW, to powinna mieć takie otwory. Jak zatem założyć bez wiercenia i kombinowania...? Niczego już nie rozumiem :-(
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Liczba postów: 660
Liczba wątków: 96
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
7
Miejscowość: Polska
10-03-2016, 05:20 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-03-2016, 05:20 PM przez vect0r.)
Dziękuję. Umówiłem się już na sobotę na przegląd. Pogadam z nimi, zobaczymy co oni na to. W sumie rozmawialiśmy wstępnie o poprowadzeniu przewodów w kierownicy, co też związane jest z jej podziurawieniem. Metoda z taśmą jest zdecydowanie mniej inwazyjna, choć estetycznie pewnie mniej efektowna... Zobaczymy w sobotę. Bardzo dziękuję za zainteresowanie moim problemem.
Pozdrawiam
Vect0r.
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Liczba postów: 660
Liczba wątków: 96
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
7
Miejscowość: Polska
10-09-2016, 12:51 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-09-2016, 12:53 PM przez vect0r.)
No i stało się. Od wczoraj jestem posiadaczem kierownicy Window. Bardzo szczęśliwym, należy dodać...
Z omawianym wcześniej bolcem poradziliśmy sobie nieco go odginając (umożliwiło to założenie osprzętu bez nawiercania kierownicy i jest to zmiana odwracalna). Jedyne zastrzeżenie jakie mam do nowej kierownicy - to jej szerokość. Chciałbym, aby miała nieco większy rozstaw. Udało nam się "oszukać" problem, rozstawiając troszkę manetki, ale to rozwiązanie jak wiadomo mało profesjonalne. Poza tym kierownica wydaje się nie mieć żadnych wad
Poniżej kilka zdjęć.
Pozdrawiam
Vect0r.
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites