Liczba postów: 2
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jan 2021
Reputacja:
0
Dzięki za info. Przewinęło mi się że siedzisko ma regulację. Jak to dokładnie wygląda? Jaka jest twardość tych sprężyn? Należę raczej do wagi ciężkiej(110kg) i zastanawiam się czy nie będę ich dobijał do końca na najmniejszej dziurze.
Liczba postów: 31
Liczba wątków: 5
Dołączył: Oct 2016
Reputacja:
2
Miejscowość: poznań
nie chcę czarnowidzieć, ale wydaje mi się, że nie wzrost jest tu problemem...
delikatnie mówiąc silnik nie jest demonem mocy, zawieszenie wytrzyma ale nie będziesz pierwszy ruszał spod świateł.
wiemy, że moto nie ma charakteru sportowego, ale...
pozdro i lewa w górę
Liczba postów: 660
Liczba wątków: 96
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
7
Miejscowość: Polska
01-25-2021, 05:34 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-25-2021, 05:35 PM przez vect0r.)
Jeden z pierwszych użytkowników forum miał ponad 190 cm. Jeździł przez całą - dosłownie - Polskę.
Na pytanie, czy to wygodne i dobrze wygląda, każdy musi odpowiedzieć sam. To nie jest pojazd do szybkiej jazdy.
Są dedykowane poduszki w miejsce sprężyn... Ale "charakter" już nie ten. Było chyba o tym kiedyś na forum.
Pozdrawiam
Vect0r.
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Liczba postów: 54
Liczba wątków: 15
Dołączył: Jul 2019
Reputacja:
0
Ja mam 186 cm wzrostu i 110 kg wagi. Standardowe sprężyny są ok. Obecnie mam takie z aliexpress i są za twarde. Jeśli chodzi o wygodę to nie jest to motocykl turystyczny i nie zależnie od tego jakie ma się centymetry. Nie oczekuj od niego wygód bo nie o to w nim chodzi. Motocykl możesz sobie dopasować pod siebie drobnymi przeróbkami.