Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Podłączenie Silnika ZS169FMM - chiński klon CB250
#1
Witam. jestem na etapie podłączania tego silnik do instalacji Heista. temat nie jest skomplikowany, ale jedna rzecz mnie nurtuje i może ktoś z kolegów forumowiczów temat przerabiał. Mianowicie chodzi o moduł zapłonowy CDI. sprzedawcy mówią, że jeśli to jest CDI to w każdym chińskim silniku będzie działał. jak się popatrzy na wtyczki modułu heist a tego od xmotos ( motor z którego pochodzi silnik ZS169FMM) to wyglądają identycznie.
Natomiast jeśli się popatrzy na silniki to można zobaczyć istotną różnicę w konstrukcji ( z punktu widzenia zapłonu). Mianowicie umiejscowienie iskrownika w tych silnikach różni się o 180 stopni ( już nie pamiętam dokładnie ale chyba iskrownik w 156FMI jest z przodu a w ZS169FMM jest z tyłu silnika). Czyli impuls o pozycji wału będzie przesunięty o 180 stopni. 
czy ktoś przerabiał ten temat i może się wypowiedzieć.

Może być tak, że magneta się różnią w tych silnikach co niweluje różnice umiejscowienia iskrownika. nie chcę rozkręcać te silnik tylko po to, aby mieć pewność.
Może ktoś z kolegów przerabiał temat i wie.
Odpowiedz
#2
W razie gdyby nikt nie miał pomysłu na rozwiązanie Twojego problemu podejrzewam, że Pan Konrad (https://www.conrad-motors.com.pl) będzie znał odpowiedź.
Pozdrawiam
Vect0r.
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#3
dzięki za info, ale czy nie pomyliłeś link?
Na tej stronie to tylko części do Amerykańskich maszyn. Czy na pewno facet zajmuje się chińczykami?
Odpowiedz
#4
To autoryzowany serwis Heist'a, a w nim naprawdę mądry człowiek. Nie, nie pomyliłem ;-)
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości