Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Szukam Heista 250
#11
kup 125 i zrób tuning w Bemotor - będziesz miał lepszą dynamikę i elastyczność + zachowasz gwarancję
Odpowiedz
#12
(05-30-2018, 09:29 AM)ravestation napisał(a): kup 125 i zrób tuning w Bemotor - będziesz miał lepszą dynamikę i elastyczność + zachowasz gwarancję

Jest to jakaś opcja, ale 250ccm się nie uzyska.
Do tego nie jest to zgodne z dokumentami, więc póki nic się nie przytrafi i ubezpieczyciel nie weźmie moto do dokładnego badania, to będzie spoko Oczko W każdym razie opcja jest dobra na zwiększenie pojemności i uzyskanie lepszych osiągów. Koszt pewno też nie jest jakiś przytłaczający.

Póki co przeglądam strony i susza z 250ccm Smutny
Pozdrawiam // id4
Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2016
Odpowiedz
#13
Coś kolo 1000 zł z groszem. 250 to tak naprawdę 230 Oczko


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedz
#14
Ta zabawa kosztowała mnie 1500zl ale były problemy motorek gasł mi na skrzyzowaniach. Dopiero zmiana gaźnika na PZ30 ( taki jak jest używany w 250) rozwiązała moje problemy dodatkowo motocykl pali od strzała a przy starym gaźniku nie było tak kolorowo. Zastanawiałem się nad wymiana silnika na 250 ale Servis mnie uświadomił że nie będzie żadnej różnicy i szkoda pieniedzy. Dlatego wydaje mi się że zakup 250 będzie trudny bo nie widzę ofert szybciej będzie kupić 125 i przerobic.
Odpowiedz
#15
(05-30-2018, 10:33 PM)Tyskie napisał(a): Ta zabawa kosztowała mnie 1500zl ale były problemy motorek  gasł mi na skrzyzowaniach. Dopiero zmiana gaźnika na PZ30 ( taki jak jest używany w 250) rozwiązała moje problemy dodatkowo motocykl pali od strzała a przy starym gaźniku nie było tak kolorowo. Zastanawiałem się nad wymiana silnika na 250 ale Servis mnie uświadomił że nie będzie żadnej różnicy i szkoda pieniedzy. Dlatego wydaje  mi się że zakup 250 będzie trudny bo nie widzę ofert szybciej będzie kupić 125 i przerobic.

Też biorę taką opcję pod uwagę.
Gdzie robiłeś zmiany?
Bo skoro już mają opanowane co i jak zmodyfikować, by było dobrze, to może warto do nich zawitać.
Jak nie znajdę 250, jak nikt nie będzie sprzedawał, kupię używaną 125 i dam do modyfikacji silnik.
Wiem, nie będzie to 250, ale już będzie bliżej do niego niż do 125.
Pozdrawiam // id4
Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2016
Odpowiedz
#16
Melduje, że moje 75 kg targa do pracy 16 km droga krajowa bez najmniejszego problemu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#17
(05-31-2018, 11:32 PM)vect0r napisał(a): Melduje, że moje 75 kg targa do pracy 16 km droga krajowa bez najmniejszego problemu


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Moje dupsko bedzie musial targac 100km, z czego 40km to droga ekspresowa. Stad koniecznosc 90-100km/h.
Pozdrawiam // id4
Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2016
Odpowiedz
#18
(05-31-2018, 03:16 PM)rafal.kwasniak napisał(a):
(05-30-2018, 10:33 PM)Tyskie napisał(a): Ta zabawa kosztowała mnie 1500zl ale były problemy motorek  gasł mi na skrzyzowaniach. Dopiero zmiana gaźnika na PZ30 ( taki jak jest używany w 250) rozwiązała moje problemy dodatkowo motocykl pali od strzała a przy starym gaźniku nie było tak kolorowo. Zastanawiałem się nad wymiana silnika na 250 ale Servis mnie uświadomił że nie będzie żadnej różnicy i szkoda pieniedzy. Dlatego wydaje  mi się że zakup 250 będzie trudny bo nie widzę ofert szybciej będzie kupić 125 i przerobic.

Też biorę taką opcję pod uwagę.
Gdzie robiłeś zmiany?
Bo skoro już mają opanowane co i jak zmodyfikować, by było dobrze, to może warto do nich zawitać.
Jak nie znajdę 250, jak nikt nie będzie sprzedawał, kupię używaną 125 i dam do modyfikacji silnik.
Wiem, nie będzie to 250, ale już będzie bliżej do niego niż do 125.

Katowice Bogucicka 7. Zadzwoń sobie wcześniej żeby ci zamówili pełen kit do przeróbki bo jak nie będą mieli na stanie to czeka się koło 2 tygodni na części.
Odpowiedz
#19
(06-01-2018, 10:04 AM)Tyskie napisał(a):
(05-31-2018, 03:16 PM)rafal.kwasniak napisał(a):
(05-30-2018, 10:33 PM)Tyskie napisał(a): Ta zabawa kosztowała mnie 1500zl ale były problemy motorek  gasł mi na skrzyzowaniach. Dopiero zmiana gaźnika na PZ30 ( taki jak jest używany w 250) rozwiązała moje problemy dodatkowo motocykl pali od strzała a przy starym gaźniku nie było tak kolorowo. Zastanawiałem się nad wymiana silnika na 250 ale Servis mnie uświadomił że nie będzie żadnej różnicy i szkoda pieniedzy. Dlatego wydaje  mi się że zakup 250 będzie trudny bo nie widzę ofert szybciej będzie kupić 125 i przerobic.

Też biorę taką opcję pod uwagę.
Gdzie robiłeś zmiany?
Bo skoro już mają opanowane co i jak zmodyfikować, by było dobrze, to może warto do nich zawitać.
Jak nie znajdę 250, jak nikt nie będzie sprzedawał, kupię używaną 125 i dam do modyfikacji silnik.
Wiem, nie będzie to 250, ale już będzie bliżej do niego niż do 125.

Katowice Bogucicka 7. Zadzwoń sobie wcześniej żeby ci zamówili pełen kit do przeróbki bo jak nie będą mieli na stanie to czeka się koło 2 tygodni na części.

Tak, wiem, byłem u nich już pogadać, stąd wiem, że nie ma 250ccm już.
Jeśli wiedzą co i jak, to mam tam blisko i pasuje mi to.
W dodatku mają też masę dodatków, jak wydechy itp i można od razu coś pod siebie zrobić.
Tylko kwestia tego Heista ...
Używki 125 też się cenią niestety. Obserwuje póki co rynek, może trafi się jakaś okazja.
Pozdrawiam // id4
Kawasaki Ninja ZX-6R 636 2016
Odpowiedz
#20
Jak już wcześniej pisałem będę miał do sprzedania125 pod koniec  lipca jak nic do tej pory nie znajdziesz ro zapraszam
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości