Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Heist 250 nie pali - pomocy!
#4
Przepraszam  za opóźnienie  reakcji na Wasze rady.Córeczka zabrała mi modem i byłem ślepy i głuchy.Bardzo sobie cenię Waszą pomoc.Obejrzałem film instruktażowy regulacji gaźnika i byłbym się zaczął uczyć praktycznej mechaniki gdyby nie to,że znalazłem w swoim mieście młodego pasjonata motocykli,który zresztą jak się okazało jest członkiem strażackiego klubu MC( tu muszę odszczekać wcześniejsze opinie o klubach-jednak kodeks koleżeństwa motocyklistów  istnieje). On  to w tym pięknym majowym dniu zgodził się pomóc. Po kolei:
-regulacja śrubami powietrza i paliwa i motor nie gaśnie, może lekko wyższe obroty ,ale nie  gaśnie.
-nadal kicha  w gaźnik
-regulacja składu mieszanki i to samo
-rozbieranie gaźnika- i  jest  prezent -  w pobliżu którejś dyszy mały - jak ziarno maku farfocel silikonu czy  jakiegoś uszczelniacza.
- płukanie i przedmuchanie dysz , składanie do kupy-i jakże miła dla ucha muzyka- pięknie pali ,wolne obroty,przyspieszenie, nie gaśnie i nie kicha.
Królu kochany - ile.Nic!!!  - braterska przysługa!. Przez szacunek dla starszego zgodził się na niewielki datek, tym bardziej że Panowie w Harleyu biorą 250 zł za godzinę Przy okazji dowiedziałem się ,że lepiej dawać olej o nieco wyższych parametrach,łańcuch wyczyścić i wygotować w smarze grafitowym. potem smarować specjalistycznym a nie jakimś śmirem.
Ocenił też niezbyt pochlebnie wymianę kierownicy na małpę(rowerową zresztą) przez którą obracają się przełączniki- nie ma tam otworów do których wchodzi śruba.Poza tym  kierownica ta powoduje gorszą stabilność prowadzenie- na drobnych nierównościach podskakuje.Małe zgrabne lustereczka  zablokowały dźwignię ssania-zdjęliśmy- wrócił do oryginału.Radzi,że jeżeli już to  do montowania  na końcach manetek.A czemu przedłużone linki sa poowijane taśmą elektryczną- bo to robili w hhhaharlleyu. A czemu metalowa osłona cięgna ssania nie jest  przykręcona-do kierownicy, bo się im  nie chciało.Nie mówiąc o tym , że drogie malowanie w tej firmie-zamalowało jeden z napisów heist- widać go pod farbą - drugi nie
Widzę że  chłopak lubi temat i robotę,więc idę za ciosem.Czemu dźwignia zmiany biegów nie wskakuje lekko a klamkę trzeba naprawdę mocno wciskać i nie do końca wysprzęgla- minutka,strzykawka z jakimś cudownym olejem i  rączka jak u panienki  i luzik nie musi być kopany.Na dodatek  dał namiar na człowieka  który  za 150 zł oprawi siodło  haftem komputerowym-  jeżeli skorzystam to się podzielę.
Panowie z Harleya  , nie wystarczą papiery - trzeba lubić motory.Amen
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Heist 250 nie pali - pomocy! - przez ronin - 04-30-2017, 09:26 PM
RE: pomocy - przez vect0r - 04-30-2017, 10:20 PM
RE: Heist 250 nie pali - pomocy! - przez grymaszek - 05-01-2017, 08:09 PM
RE: Heist 250 nie pali - pomocy! - przez ronin - 05-01-2017, 10:19 PM
RE: Heist 250 nie pali - pomocy! - przez ronin - 05-02-2017, 09:47 AM
RE: Heist 250 nie pali - pomocy! - przez grymaszek - 05-02-2017, 02:10 PM
RE: Heist 250 nie pali - pomocy! - przez zielony078 - 05-04-2017, 01:10 AM
RE: Heist 250 nie pali - pomocy! - przez ronin - 05-08-2017, 01:27 PM

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości