Liczba postów: 31
Liczba wątków: 5
Dołączył: Oct 2016
Reputacja:
2
Miejscowość: poznań
04-25-2017, 04:21 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-25-2017, 05:44 PM przez vect0r.
Powód edycji: Pozwoliłem sobie na wydzielenie wątku z innego tematu, pozdrawiam!
)
[edytowano] Czy rdzewiejące na potęgę śruby tylko mnie dotykają, czy problem jest powszechny.
z góry dziękuję za informację od importera albo dilerów, że moto trzeba trzymać w suchym i ciepłym pomieszczeniu.
pozdrawiam
ps. od początku marca pękło jakieś 600km i tyko raz rano mi oczy zamarzły
Liczba postów: 660
Liczba wątków: 96
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
7
Miejscowość: Polska
Przyznaje, że dotychczas nie zaobserwowałem rdzewiejących śrub, ale zrobię dokładne oględziny i dam znać!
Ps. To nie trzymasz w suchym?!? ;-)
Pozdrawiam
Vect0r.
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Liczba postów: 22
Liczba wątków: 2
Dołączył: Oct 2016
Reputacja:
0
Miejscowość: Słupsk
U mnie też nie ma rdzy. Może myłeś motocykl jakimś preparatem, albo jeździłeś zimą gdy była sół na drogach?
Słyszałem, że jak się jeździ nawet po suchej drodze, ale pełnej soli, to bardzo często pojawia się rdza.
Liczba postów: 31
Liczba wątków: 5
Dołączył: Oct 2016
Reputacja:
2
Miejscowość: poznań
problemem są wyłącznie złej jakości śruby (niektóre), zardzewiały od stania motocykla "pod chmurką" przez cały sezon - kwiecień-październik.
do pierwszego weekendu marca - ogrzewany garażyk.
jak zbiorę siły, to zrobię i wyślę zdjęcia,
pozdrawiam użytkowników
Liczba postów: 660
Liczba wątków: 96
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
7
Miejscowość: Polska
Daj znać. Zrobimy listę rdzewiejących.
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Liczba postów: 105
Liczba wątków: 31
Dołączył: Nov 2016
Reputacja:
2
U mnie nie tykane są cacy,a te które próbowałem poprawiać( tanimi chińskimi kluczami)owszem. Albo porządne klucze albo-jak to robił miłośnik chromów przez szmatkę.Przy okazji można wymieniać na nierdzewki - nie są takie drogie a można kupić prawie każdą.Dobry mechanik poradził też aby te szczególnie upierdliwie luzujące się szmarować preparatem -jeden jak pamiętam czerwony, który trzyma nakrętkę ,ale można ją odkręcić i drugi - króry, jak zakręcisz to amen.Rdzewieje też akcesoryjny wydech - od środka-ale tam jest cały czas mokry .Zeżre - wymienię na nierdzewny
Liczba postów: 660
Liczba wątków: 96
Dołączył: Jul 2016
Reputacja:
7
Miejscowość: Polska
Nie ma co z tymi tłumikami szaleć. Mam Flowmaster'a z nierdzewki w Jeep'ie i z czasem też go troszkę zjada... Na te wyziewy nie ma bata :-)
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites