Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Heist 150
#1
Bardzo dobrą opcją i tanią, moim zdaniem, jest zestaw zwiększający pojemność na 150cm3.
 Sam zestaw https://allegro.pl/oferta/zestaw-cylinde...7721030477
 
Filmik jak to zrobić, tylko tu jest silnik OHC
https://www.youtube.com/watch?v=igjE9TpPvE8

Co Wy na to?
Odpowiedz
#2
Znalazłem też z OHV
 https://www.youtube.com/watch?v=DgaXVFqm5VM
Odpowiedz
#3
Niewielki wzrost pojemności myślę niewiele zmieni. No może poza ego właściciela Oczko

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#4
Może i tak, ponoć 125 robione w Bemotor Łódź jest już odczuwalne, to czemu nie spróbować? Takie rozwiązanie znalazłem, nikogo nie zmuszam. Motorek jest lekki to te dwa koniki będą pewnie odczuwalne, ja się chyba skuszę na taką podmiankę.
Odpowiedz
#5
Daj znać jak wykonasz podmianę jak zmieni się maszyna.
Odpowiedz
#6
Witam czy ktoś się orientuje jaki jest rozmiar sworznia na cylindrze?

Wysłane z mojego BND-L21 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#7
(02-01-2019, 09:25 AM)grymaszek napisał(a): Może i tak, ponoć 125 robione w Bemotor Łódź jest już odczuwalne, to czemu nie spróbować? Takie rozwiązanie znalazłem, nikogo nie zmuszam. Motorek jest lekki to te dwa koniki będą pewnie odczuwalne, ja się chyba skuszę na taką podmiankę.

Ja zakupiłem motocykl z modyfikacją Polkomu (Katowice) na 175 cc. Z tego co mi mówiono w serwisie to nie jest zestaw seryjny jakie są na allegro tylko specjalnie dla heista rozwiercany cylinder. Nie wiem ile w tym prawdy a ile marketingu. Poprzedni właściciel, który to zlecił, twierdzi, że jest spora różnica i niewiele mu brakuje do 250cc. 
Niestety nigdy nie jeździłem 125cc więc pod tym się nie podpiszę, ale jeśli ktoś jest z Krakowa i jeździ na co dzień seryjnym 125 to zapraszam do mnie. Przejedzie się moim i to oceni.
Odpowiedz
#8
To ciekawe... A ja kiedyś z Polkomem pisałem odnośnie zwiększenia mocy to mi napisali że wszystko zgodnie z prawem w zakresie 125 cm, w sumie 175 czy 230 też jest zgodne z prawem, bo niby dlaczego nie?
Odpowiedz
#9
(08-06-2019, 08:07 PM)grymaszek napisał(a): To ciekawe... A ja kiedyś z Polkomem pisałem odnośnie zwiększenia mocy to mi napisali że wszystko zgodnie z prawem w zakresie 125 cm, w sumie 175 czy 230 też jest zgodne z prawem, bo niby dlaczego nie?

Jakieś dziwne tłumaczenie ci podali bo serwis zgodnie z prawem może wszystko. Nie ma prawnie zakazów dla wykonywania czynności serwisowych tak jak to mają np lekarze ( nie mogą robić eutanazji czy aborcji czy stosować leków niedopuszczonych itp). 
To właściciel pojazdu jest zobowiązany prawnie do zgłoszenia wszystkich zmian tak, aby zapisy w dowodzie rejestracyjnym pokrywały się z rzeczywistością. Zgłoszenie to jest poprzedzone badaniami technicznymi u odpowiedniego diagnosty. Następnie wymieniany jest dowód. jeśli zmiana wpływa na warunki ubezpieczenia to ubezpieczenie też należy zaktualizować bo jest po prostu nieważne.

Apropo tego zestawy to rozmawiałem z Panem mechanikiem polkom ( Pan Grzegorz) i nie umiał mi z pamięci powiedzieć jaka to jest średnica tłoka, ale mówił, że przy tym zestawie pojemność jest w okolicach 175 cc. Wg moich wyliczeń to jest 64mm.
Odpowiedz
#10
Polkom wykonuje takie modyfikacje bez problemów. Jedyny mankament to czas i kasa. Trwa to obecnie ok. 2 tygodni. Czy warto? Sam zadaję sobie to pytanie... Upgrade do 150 cc to koszt ok. 1200 zł. Jest minimalna różnica w mocy i wskazówka oryginalnego licznika przekracza magiczną cyfrę 120. W rzeczywistości prędkość w sprzyjających okolicznościach 110 - 120. Każda modyfikacja własnego motocykla to miłe łechtanie własnego ego... Cieszy i bawi. Zmiana na 250 cc to koszt ok. 3000 i myślę, że warto poczekać i wybrać tą opcję. Jeżeli ktoś ma ochotę. Wnioski - subiektywne - nie mając porównania pewnie zrobiłbym dziś to samo, wiedząc to co wiem poczekałbym na 250 cc. Dlaczego zadaję sobie pytanie czy było warto? Być może to zwykły zbieg okoliczności, ale odkąd zacząłem grzebać w silniku i go modyfikować zaczęły się problemy. 9 tys km w zeszłym sezonie i żadnych problemów. Wymiana oleju, filtra, smarowanie łańcucha. Standard. Gdy zrobiłem upgrade do 150 cc po przejechaniu 2,5 tys km silnik się rozsypał. Gadał, nie marudził a wręcz cieszył. Dojechałem do serwisu i przy wymianie oleju wypluł zęby - sądząc po widoku chyba ze 3. No i od 2 tygodni mam przycisk do papieru... Teraz czeka mnie wymiana silnika. Koszt ok. 1100. Reasumując - mogłem wymienić cały silnik na 250 cc. Koszt ten sam, a 2 tygodnie więcej km.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości