05-10-2020, 11:12 AM
Kilka fotek. motor prawie już skończony. Po kilku jazdach testowych.
Lista zmian w kolejności:
- tylna opona szerokość 150
- wydech Kaliński. obecnie z wsadzonym dbkillerem
- springer od HD z dorobionym adapterem pod orginalny błotnik i zacisk Heista
- niższy fotel
- krótszy błotnik tylny z relingiem
- łańcuch DID HD
- wydłużone i obniżone podnóżki około 7 cm dalej od fotela.
- licznik 60mm ( chiński badziew padł po paru kilometrach. do wymiany)
- lampa przednia ( własna konstrukcja oparta na chińskim kloszu)
- kierunki ( jakieś najtańsze strzałki)
- zbiornik paliwa podniesiony dzięki czemu instalacja przeniesiona z przedniej lampy pod bak
- silnik ZS169FMMna zawieszeniu gumowym
- usunięty EVAP
- przeniesiony regulator napięcia za silnik ( wynikało to z braku możliwości zamontowania pod silnikiem)
- przeniesiono przekaźnik rozrusznika za silnik pod regulatorem napięcia (więcej miejsca w puszce z instalacją)
- miękkie chwyty
- kierownica Z-BAR
do zamontowania:
- lepszy licznik
- lusterka
Lista zmian w kolejności:
- tylna opona szerokość 150
- wydech Kaliński. obecnie z wsadzonym dbkillerem
- springer od HD z dorobionym adapterem pod orginalny błotnik i zacisk Heista
- niższy fotel
- krótszy błotnik tylny z relingiem
- łańcuch DID HD
- wydłużone i obniżone podnóżki około 7 cm dalej od fotela.
- licznik 60mm ( chiński badziew padł po paru kilometrach. do wymiany)
- lampa przednia ( własna konstrukcja oparta na chińskim kloszu)
- kierunki ( jakieś najtańsze strzałki)
- zbiornik paliwa podniesiony dzięki czemu instalacja przeniesiona z przedniej lampy pod bak
- silnik ZS169FMMna zawieszeniu gumowym
- usunięty EVAP
- przeniesiony regulator napięcia za silnik ( wynikało to z braku możliwości zamontowania pod silnikiem)
- przeniesiono przekaźnik rozrusznika za silnik pod regulatorem napięcia (więcej miejsca w puszce z instalacją)
- miękkie chwyty
- kierownica Z-BAR
do zamontowania:
- lepszy licznik
- lusterka