Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Silnik 250
#11
Trzymam kciuki zatem i dobrego sezonu. Złożenie spowrotem starego silnika też troche zejdzie.

Heist daje niesamowitą możliwość łatwych modyfikacji praktycznie w każdym aspekcie. Twoja przeróbka jak dokończysz będzie kolejnym tego potwierdzeniem. I w sumie z niecierpliwością czekam na zakończenie tego sezonu Oczko aby śledzić ten wątek.

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#12
Cudnie! Ustawię się w kolejce do Ciebie na przeróbkę :-)
Dawaj znać co i jak!
Pozdrawiam!
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#13
Jak będę miał co pokazać to założę nowy wątek, na tą chwilę do końca sezonu raczej nic nie zrobię.
Pozdrawiam
Dooddie
Odpowiedz
#14
Dowiadywał się ktoś może, jak legalnie ogarnąć rejestracje takiego sprzęta, z przełożonym silnikiem na 250?
Odpowiedz
#15
Chyba najlepiej na stacji diagnostycznej zapytać. Podejrzewam, że wydają papiery i wymieniasz dowód...
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#16
Dowiedziałem się wstępnie jak to zrobić żeby było legalnie. Wymieniamy silnik, szukamy gościa który może wystawić orzeczenie o zmianie konstrukcji pojazdu, z tego co mi powiedział to około 300 zł. On robi zdjęcia, wystawia orzeczenie i prowadzimy motorek na Okręgową Stacje Diagnostyczną. A na stacji to już chyba zwykły przegląd.
Odpowiedz
#17
A jak się taki fach nazywa? Jakiś rzeczoznawca PZM?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#18
Rzeczoznawca samochodowy tak wpisałem w wyszukiwarce i bez problemu namierzyłem trzech w mojej okolicy.
Odpowiedz
#19
(04-04-2019, 09:28 AM)dandiulto napisał(a): Na mocy jest różnica. Można normalnie jeździć. Każdy bieg. Nie czujesz, że męczysz silnik. Odnośnie wibracji. Muszę się przejechać na nowym mocowaniu silnika. Dopiero napiszę.
Na mocowaniu sztywnym były mrówki w nogach.

Niestety miałem złamaną kość w lewej dłoni i walczę z odzyskaniem siły do sprzęgła.

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

Prędkość to zależy od przełożeń na zębatkach.
Też zmieniałem, ale x powodu niedokładności licznika nie mam pojęcia ile jechałem. Sprawdzę na telefonie jak będę jechał.

Wysłane z mojego Redmi Note 2 przy użyciu Tapatalka

I jaki jest finał tej modyfikacji? udało ci się ogarnąć silnik bez balancera w tym motocyklu?
Przy zakupie silnika nie rozważałeś OHC? ponoć mniej wibrują

Zostawiałeś seryjne zębatki czy zmieniałeś? 250 ma dużo większy moment obrotowy na niższych obrotach i aż kusi, aby założyć mu większą zębatkę zdawczą.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości