Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Heist po mojemu
#1
Kilka fotek. motor prawie już skończony. Po kilku jazdach testowych.

   
   
   
   
   
   

Lista zmian w kolejności:
- tylna opona szerokość 150
- wydech Kaliński. obecnie z wsadzonym dbkillerem
- springer od HD z dorobionym adapterem pod orginalny błotnik i zacisk Heista
- niższy fotel
- krótszy błotnik tylny z relingiem
- łańcuch DID HD
- wydłużone i obniżone podnóżki około 7 cm dalej od fotela.
- licznik 60mm ( chiński badziew padł po paru kilometrach. do wymiany)
- lampa przednia ( własna konstrukcja oparta na chińskim kloszu)
- kierunki ( jakieś najtańsze strzałki)
- zbiornik paliwa podniesiony dzięki czemu instalacja przeniesiona z przedniej lampy pod bak
- silnik ZS169FMMna zawieszeniu gumowym
- usunięty EVAP
- przeniesiony regulator napięcia za silnik ( wynikało to z braku możliwości zamontowania pod silnikiem)
- przeniesiono przekaźnik rozrusznika za silnik pod regulatorem napięcia (więcej miejsca w puszce z instalacją)
- miękkie chwyty
- kierownica Z-BAR


do zamontowania:
- lepszy licznik
- lusterka
Odpowiedz
#2
Bardzo ładnie zrobiony, dobra robota, teraz to się tylko cieszyć z motorka.
Odpowiedz
#3
Gratulacje i zadowolenia z sezonu Uśmiech

Wysłane z mojego SM-G960F przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#4
Wygląda pięknie! Jeden z ładniejszych, jakie widziałem.
Gratuluję i pozdrawiam!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości