Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
olej lagi ;)
#1
Pokusiłem się ostatnio na wymianę oleju w lagach, nie wiem jaki był, ale trzęsło na łatach niemiłosiernie.Już mu podchodziła wymiana raczej, bo nie był zaciekawy po zlaniu. Zleciało po 350 ml z każdej, zalałem 5W w takiej samej ilości. Dzisiaj zrobiłem przejażdżkę i jestem naprawdę zadowolony, jest lepiej, polecam wymianę.
Odpowiedz
#2
(06-02-2018, 10:44 PM)grymaszek napisał(a): Pokusiłem się ostatnio na wymianę oleju w lagach, nie wiem jaki był, ale trzęsło na łatach niemiłosiernie.Już mu podchodziła wymiana raczej, bo nie był zaciekawy po zlaniu. Zleciało po 350 ml z każdej, zalałem 5W w takiej samej ilości. Dzisiaj zrobiłem przejażdżkę i jestem naprawdę zadowolony, jest lepiej, polecam wymianę.

królu złoty, krótki tutorial dla domorosłych mechaników, proszę.
Odpowiedz
#3
o to to to Język
Odpowiedz
#4
Podejrzeć można na YT jak to się robi, wszędzie jest tak samo. Ja nie ściągałem lag, robiłem wszystko na motorze. Motor do góry, koło zdjąć, od spodu lagi odkręcić śruby na imbus- może być ciężko, w otwór po ośce trzeba włożyć jakiś bolec/pręt żeby mieć kontrę do odkręcenia tej śruby, śruby te mają miedziane podkładki trzeba pilnować. Od góry odkręcić, trochę wyskoczą te śruby przy odkręcaniu ze 2 cm, wkręciłem trochę śruby od dołu, przepłukałem ropą 350 ml na lage( przy spuszczaniu i płukaniu trzeba poruszać lagami sprężać-rozprężać).Po zlaniu ropy skręcić dół, zalać olej, poruszać lagami i skręcić od góry ( posmarować oringi olejem) i w drogęUśmiech. Powodzenia.
Odpowiedz
#5
Po dłuższej jeździe stwierdziłem że może by tu coś jeszcze poprawić, więc dalszy ciąg modyfikacji zawieszenia wygląda tak: po odkręceniu od góry tych śrub wyskakują rurki o dł 20,5cm i średnicy 3 cm. Oryginalne odłożyłem na bok i dociołem krótsze 19,5 cm. No i tera to dopiero czuć różnicę Uśmiech
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości