Witam. jestem na etapie podłączania tego silnik do instalacji Heista. temat nie jest skomplikowany, ale jedna rzecz mnie nurtuje i może ktoś z kolegów forumowiczów temat przerabiał. Mianowicie chodzi o moduł zapłonowy CDI. sprzedawcy mówią, że jeśli to jest CDI to w każdym chińskim silniku będzie działał. jak się popatrzy na wtyczki modułu heist a tego od xmotos ( motor z którego pochodzi silnik ZS169FMM) to wyglądają identycznie.
Natomiast jeśli się popatrzy na silniki to można zobaczyć istotną różnicę w konstrukcji ( z punktu widzenia zapłonu). Mianowicie umiejscowienie iskrownika w tych silnikach różni się o 180 stopni ( już nie pamiętam dokładnie ale chyba iskrownik w 156FMI jest z przodu a w ZS169FMM jest z tyłu silnika). Czyli impuls o pozycji wału będzie przesunięty o 180 stopni.
czy ktoś przerabiał ten temat i może się wypowiedzieć.
Może być tak, że magneta się różnią w tych silnikach co niweluje różnice umiejscowienia iskrownika. nie chcę rozkręcać te silnik tylko po to, aby mieć pewność.
Może ktoś z kolegów przerabiał temat i wie.
Natomiast jeśli się popatrzy na silniki to można zobaczyć istotną różnicę w konstrukcji ( z punktu widzenia zapłonu). Mianowicie umiejscowienie iskrownika w tych silnikach różni się o 180 stopni ( już nie pamiętam dokładnie ale chyba iskrownik w 156FMI jest z przodu a w ZS169FMM jest z tyłu silnika). Czyli impuls o pozycji wału będzie przesunięty o 180 stopni.
czy ktoś przerabiał ten temat i może się wypowiedzieć.
Może być tak, że magneta się różnią w tych silnikach co niweluje różnice umiejscowienia iskrownika. nie chcę rozkręcać te silnik tylko po to, aby mieć pewność.
Może ktoś z kolegów przerabiał temat i wie.