Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Moja "Czarna Wdowa" cz.2
#1
                   
Mam problemy z wstawianiem fotek - próbuję dalej
Odpowiedz
#2
Mam pytanie co do rolki pod kierownicą. Mam podobny układ, ale po założeniu nie zdążyłem pojeździć na tyle, aby poobserwować sytuację, a boję się, że rolka będzie podczas pracy amortyzatorów uderzać o błotnik, powodując na dłuższą metę uszkodzenie lakieru...
Jak to wygląda u Ciebie?
Pozdrawiam
Vect0r.
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#3
(11-25-2016, 12:15 PM)vect0r napisał(a): Mam pytanie co do rolki pod kierownicą. Mam podobny układ, ale po założeniu nie zdążyłem pojeździć na tyle, aby poobserwować sytuację, a boję się, że rolka będzie podczas pracy amortyzatorów uderzać o błotnik, powodując na dłuższą metę uszkodzenie lakieru...
Jak to wygląda u Ciebie?
Pozdrawiam
Vect0r.

Mam trochę węższą ,ale i tak zjeżdża na paskach i siedzi  na błotniku.na razie  nie widzę  zmian na  lakierze,tyle że w piórniku nie wożę narzędzi.Można  dorobć zawieszenie rolki pod śruby mocujące lampę lub nakleić folię ochronną na błotnik.Lakierowanie nie jest mocna stroną Heista-wystarczy odpiąć  sakwę- paski  co prawda  szorstką  stroną  ale  już wycierają  lakier do podkładu-sic!Z bólem,bo skóra pasi do tego modelu -zrobiłem zawieszenie sakwy sztywne.Napiszę o tym w saloonie.Cześć!
Odpowiedz
#4
Mam naklejoną folię, jednak z uwagi na kształt błotnika nie przylega dokładnie i nie wygląda zbyt dobrze. Nie jestem z niej zadowolony...
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości