Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kolejna odsłona Heista
#1
   
   
   
   
   
   


Przednie zawieszenie już opisywałem w zeszłym roku. W tym do przedniego zawieszenia HD dodałem kierownice calową robioną indywidualnie. W kierownicy poprowadziłem wszystkie linki. Manetki i przełączniki zastosowałem od HD. wymusiło to też zmiany w elektryce motocykla ( głównie dodano moduł sterowania kierunkowskazami). klamki zostawiłem od Heista ( oczywiście po rozwiercenie do 25,4mm). miało to być tymczasowe rozwiązanie do czasu zakupu klamek od HD, ale jakoś się do nich przyzwyczaiłem i chyba zostaną. lusterka jeszcze nie zamontowane (jest kilka koncepcji).

inną zmiana w stosunku do motocykla z ostatniego sezonu to silnik V250, którego opisałem w innym poście:
http://heist.pl/forum/showthread.php?tid=344

Zmieniłem też montaż tylnego koła i zastosowałem napinacz łańcucha ( coś w stylu jak w krosie)
   


tak wygląda cały napęd

   

Zastosowanie napinacza łańcucha zostało wymuszone zmianami w sposobie montażu tylnego koła. koło zostało zamontowane na stałe bez możliwości napinania. 

   

Dało to możliwość przesunięcia tylnego koła maksymalnie do tyłu co pozwoliło na przesuniecie błotnika o 6,5 cm w tył i w konsekwencji przesuniecie aż o 10 cm fotela kierowcy do tyłu i jakieś 6-8 cm w dół. 
wszystko to po to aby taki duży facet jak ja komfortowo się czuł na tym motocyklu.
Jak widać na załączonym wyżej zdjęciu zmieniłem też sposób montażu tylnego zacisku hamulcowego. to zostało wymuszone przez oddalenie koła do tyłu sporo za regulację na zacisku hamulcowym. 

W motocyklu mam jeszcze do dogrania gaźnik oraz pokrywę akumulatora, jednolite opony. To są detale, które nie wpłyną na całkowity wygląd motocykla, wiec zdjęcia już publikuję. 

apropo opon to z przodu jest to na próbę opona z białym paskiem i chyba taką tez zakupię na tył. ogumienie jest szersze niż standard bo z przodu jest to 110mm ( standardowo 90) a z tyłu 155mm (standardowo 130).


Sezon się zaczął a je się motorem nie wyrobiłem. Niestety robię na raz wiele projektów i czasu mi wiecznie brakuje.
Jak trochę pojeżdżę motocyklem to zdam relacje z wrażeń.
Odpowiedz
#2
Coś wspaniałego. Chętnie zobaczyłbym go na żywo! Pozdrawiam!


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#3
Rewelacyjny jak sprawuje się zawieszenie Springer bo myślę o sprawieniu sobie takiego cuda

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości