Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ile wam pali
#1
Hej dzisiaj po robocie jadąć sobie po okolicach dla fanu jak to zwykle... motorek zaczoł lekko dusić.. myślę sobie kurde pewnie gaźnik zapchany jakiś paproch wpadł.. patrze w baku benzyna jest.. jadę dalej. Staje na skrzyżowaniu i zdechlak.. nie zapali.. trzęsę moto słyszę chlupie.... ale na rezerwę przełączę se mówię... i nagle zapalił.. se myślę kurde ale to pali... policzyłem że mój pali 4L na 100.. jak u was ? Wiem jest nowy pierwszy 200 km za mną na 300 jadę na 1 przegląd może po dotarciu będzie trochę mniej palił..
Odpowiedz
#2
Swojego jeszcze dobrze nie mierzyłem ale myślę że 2L do 3.5L. 2L zatankowałem ostatnio po przejechaniu 100 km spokojnym tempem nie przekraczając 85 km. Jeżdżąc ''agresywniej'' to pewnie ze 3,5 L .
Odpowiedz
#3
U mnie podobna sytuacja dusi sie gasnie cyk na rezerwe i na stacje leje a tam 5 litrow wchodzi wiec rezerwa ma jakies 3l to wyszlo mi okolo 3l na stowke
Odpowiedz
#4
czy ktoś wie, ile litrów w baku w naszych motocyklach wynosi rezerwa ?

Ostatnio jadąc motocyklem, na moje nieszczęście zgasł mi w zakręcie... przełączyłem na rezerwę i pojechałem do domu. Wczoraj pojechałem go zatankować i zalałem do odbicia pistoletu 4 litry z małym hakiem. Coś mi się nie zgadzało (nie chce mi się wierzyć, że rezerwa to prawie połowa baku), ale pistolet nie chciał więcej ładować. Patrząc na bak z góry widać, że do samego korka miałem jeszcze kilka cm, które mógłbym "przykryć" paliwem (patrząc wew baku, lustro paliwa zakrywa lekko to takie żebro, potem przestrzeń do góry jest nie wypełniona). Czy wam udaje się normalnie zalewać pod sam korek ? Może robię coś źle ?
Odpowiedz
#5
Nie leje się pod korek-jak przygrzeje słońce to masz gejzer paliwa przez korek.W korku jest dziura do odpowietrzania i jak już kilkakrotnie pisano na forum przytyka się przy mocnym dokręceniu-wymaga rozwiercenia.To załatwia problem gaśnięcia silnika (zwłaszcza na światłach Uśmiech-oczywiście przy fizycznej obecności paliwa w baku.Ja jeżdżę w górach, nie oszczędzam-3,5 litra/100 to góra.
Odpowiedz
#6
Udało mi się w końcu pomierzyć - dokładnie 3,29 na 100


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedz
#7
Nabiłem 5,5 tysiąca w tym sezonie i pali mi teraz przy normalnej lekko agresywnej jeździe poniżej 3 litrów Uśmiech ... jedno w tym boperku jest dziwne.. bak ma 8 litrów a rezerwa aż 2 litry. I racja nie tankujcie pod korek ważne aby rozwiercić odpowietrzenie baku a konkretniej w korku, ponieważ podciśnienie w baku pod wpływem słabego odpowietrzenia potrafi zatrzymać dopływ paliwa do gaźnika, wtedy motorek dławi się i gaśnie. Jak tam ile żeście ponabijali w tym sezonie KM na sztywniaku ?
Odpowiedz
#8
Albo zmienić korek. Ja kupiłem od razu z kluczykiem. Było na forum.
Pozdrawiam.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości