Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Witam
#1
Witam wszystkich właścicieli heist-a na tym forum, i pozostałych też.
Na stare lata ( "A imię jego...") zachciało mi się poczuć wiatr we włosach ( mowa o tych na brodzie).
W styczniu zostałem właścicielem Heist-a 125, jestem zielony w tym temacie więc pożytku ze minie na tym forum raczej nie będzie, ale liczę na doświadczenie i Waszą wiedzę.
Pozdrawiam
Dooddie
Odpowiedz
#2
Witamy serdecznie i zapraszamy do współpracy. Obiecujemy ile sił służyć radą i wsparciem :-)
Vect0r.
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#3
Witam serdecznieUśmiech, motorek nowy czy używany, może jakieś modyfikacje są już. Zapraszam do prezentacji w salonie, życzę dużo przyjemności z eksploatacjiUśmiech.
Odpowiedz
#4
Słusznie, gdzie moje maniery... Salon, koniecznie :-)
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#5
(02-05-2018, 11:06 AM)dooddie napisał(a): Witam wszystkich właścicieli heist-a na tym forum, i pozostałych też.
Na stare lata ( "A imię jego...") zachciało mi się poczuć wiatr we włosach ( mowa o tych na brodzie).
W styczniu zostałem właścicielem Heist-a 125, jestem zielony w tym temacie więc pożytku ze minie na tym forum raczej nie będzie, ale liczę na doświadczenie i Waszą wiedzę.
Pozdrawiam
Dooddie

Witaj w rodzinie
na pasje nigdy nie jest za późno, coś o tym wiem.
Odpowiedz
#6
Cześć
Dziękuje za miłe powitanie.
Hejst jest nowy z salonu, na zmiany przyjdzie czas kiedy się do niego przyzwyczaję, może za rok.
Prezentować nie ma co bo jest w standardzie.
ps.
pasaj pasją, ale frajdy to mam sporo Uśmiech
Pozdrawiam
Dooddie
Odpowiedz
#7
I tu się nie zgodzę. Wrzuć fotki, napisz jakie zmiany w przyszłości może zajdą, a potem będziesz uzupełniał w miarę uskuteczniania pomysłów.
Pozdrawiam
Vect0r.
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites