Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Heist 250 nie pali - pomocy!
#1
Nadeszła Wielkopomna n chwila odpalenia Heist 250.I kicha  .ani ssanie ani bez
Z trudem odpaliłem na pych. Na obrotach chodził tylko kichał w gaźnik.na wolnych gaśnie.W styczniu palił bez problemu to samo paliwo w baku.Po tym stał bez grzebania w ciepełku.Świeca nie ale zmieniłem na nową i nic.Nie chcę grzebać w gaźnik nie znam się.Pomózcie
Odpowiedz
#2
Może podkręcić obroty luzu. Jest do tego film instruktażowy na forum. I doładuj baterię, bo to będzie zaraz kolejny problem...
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#3
Naładowana bateria to podstawa, a później sprawdziłbym połączenia zapłonu. Parę razy wyjąć włożyć wtyki od modułu jak nie pomoże to może podmienić moduł od 125ki jak jest taki sam(125ke chyba masz też ?). Stawiałbym na zapłon, moim zdaniem jest wcześniejszy. Powodzenia
Odpowiedz
#4
Przepraszam  za opóźnienie  reakcji na Wasze rady.Córeczka zabrała mi modem i byłem ślepy i głuchy.Bardzo sobie cenię Waszą pomoc.Obejrzałem film instruktażowy regulacji gaźnika i byłbym się zaczął uczyć praktycznej mechaniki gdyby nie to,że znalazłem w swoim mieście młodego pasjonata motocykli,który zresztą jak się okazało jest członkiem strażackiego klubu MC( tu muszę odszczekać wcześniejsze opinie o klubach-jednak kodeks koleżeństwa motocyklistów  istnieje). On  to w tym pięknym majowym dniu zgodził się pomóc. Po kolei:
-regulacja śrubami powietrza i paliwa i motor nie gaśnie, może lekko wyższe obroty ,ale nie  gaśnie.
-nadal kicha  w gaźnik
-regulacja składu mieszanki i to samo
-rozbieranie gaźnika- i  jest  prezent -  w pobliżu którejś dyszy mały - jak ziarno maku farfocel silikonu czy  jakiegoś uszczelniacza.
- płukanie i przedmuchanie dysz , składanie do kupy-i jakże miła dla ucha muzyka- pięknie pali ,wolne obroty,przyspieszenie, nie gaśnie i nie kicha.