Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Heist Olka
#1
]Pewien etap zakończony.
  Lista zmian
- boczne mocowanie tablicy rejstracyjnej CCW          369,-
- krótki błotnik tylny CCW                                       340,-
- układ wydechowy Kaliński                                   1199,-
- customowa kierownica CCW                                  280,-
- lusterka Kuryakyn Skeleton Hand                           360,-
- skórzana sakwa boczna vanilla custom                   710,- (cena oryginalnej plus przerobienie)
- siedzenie vanilla custom                                        900,-
- sissy bar                                                              460,-
- malowanie zbiornika + emblematy                          490,- (lakier kameleon CVS "kolory na motory")
- sprężyny                                                              150,-
                                                                Razem 5 258,-
odtworzenie całego motocykla to  17 858,00 zł cena nie zawiera kosztów przesyłek, robocizny własnej- 
a dodając jeszcze skromne 10 % zysku? Ups!!!


Załączone pliki Obrazki
               
Odpowiedz
#2
Piękny! A te lusterka - bajka! Gratuluję!
Heist 125 ccm wydech Frameline, sakwa boczna, kierownica Window, korek wlewu Drag Specialites
Odpowiedz
#3
Świetny! Gratuluję i czekam na więcej przeróbek Uśmiech


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedz
#4
Piękny bak
Odpowiedz
#5
Mnie najbardziej podoba się bak i siedzenie. Czy emblemat na baku jest pod klarem? Super to wygląda. Możesz dać zbliżenie na siedzenie?
Odpowiedz
#6
(07-09-2018, 08:38 AM)Koziołek napisał(a): Mnie najbardziej podoba się bak i siedzenie. Czy emblemat na baku jest pod klarem? Super to wygląda. Możesz dać zbliżenie na siedzenie?

Emblematy są wycięte laserowo z 1,5 mm blachy mosiężnej, w tej perspektywie na ostatnim zdjęciu jest to już widoczne.
Pozdrawiam


Załączone pliki Obrazki
       
Odpowiedz
#7
Siedzenie jest ekstra po prostu przepiękne. Rozumiem że od nowości czy zamontowałeś po jakimś czasie? Pytam się czy masz porównanie do oryginalnego. Rozważam zmianę na bardziej bobberowe siedzenie ale kwestia jak ze sztywnością i czterema literami po godzinnej jeździe.

Czym klejony emblemat do baku?

Planujesz malować błotniki?
Odpowiedz
#8
(07-09-2018, 12:49 PM)Koziołek napisał(a): Siedzenie jest ekstra po prostu przepiękne. Rozumiem że od nowości czy zamontowałeś po jakimś czasie? Pytam się czy masz porównanie do oryginalnego. Rozważam zmianę na bardziej bobberowe siedzenie ale kwestia jak ze sztywnością i czterema literami po godzinnej jeździe.

Czym klejony emblemat do baku?

Planujesz malować błotniki?

Na oryginalnym i owszem: siedziałem, wykonałem próbę motocykla i tyle. Można powiedzieć więc że to jest od nowości. 
Twardość to z doświadczenia innych projektów zależy od użytych materiałów, sprawdza się żel (minimalna grubość pianki to 2 cm żeby w niej umieścić podkład żelowy), w naszym przypadku to jasna rzecz również sprężyny, moje są 0,5 mm cieńsze i sprawdzają się znakomicie (78 kg wagi) Siedzenie amortyzuje, nie wybija Cię w powietrze, jest "komfortowe" - jak widzisz w cudzysłowie  Cwaniak
Co do dalszych zmian: no cóż, muszę przemyśleć czy udzielić mojemu Heistowi dalszej bezzwrotnej pożyczki!!!
Odpowiedz
#9
Znasz to?
[Obrazek: 646900174d72b3b07bdd76422fc2b630--bike-q...quotes.jpg]

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Odpowiedz
#10
Siodełko wygląda mega ciekawie! Aż się prosi o pasujące kolorystycznie manetki Uśmiech


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości