03-25-2019, 05:37 PM
Cześć,
uczulam szanownych forumowiczów na ten drobny, acz istotny element naszych maszyn.
Mój po zimowej przerwie rozpuścił się pod wpływem płynu DOT 4 (taki nalałem po zmianie kierownicy na wysoką). Być może fabrycznie wychodzą z DOT 3 i ten nie jest tak agresywny, niemniej jednak, warto sprawdzić (pod kciukiem rozwarstwiało się tworzywo, jak pocierałem).
Dociąłem z plexi, ale też nie zdało egzaminu, po zalaniu zbiorniczka pojawiły się pęknięcia i wyciek.
wyciąłem kolejną szybkę, tym razem z poliwęglanu i na razie daje radę.
Jeśli coś się znowu rozszczelni, to dam znać,
pozdrawiam
uczulam szanownych forumowiczów na ten drobny, acz istotny element naszych maszyn.
Mój po zimowej przerwie rozpuścił się pod wpływem płynu DOT 4 (taki nalałem po zmianie kierownicy na wysoką). Być może fabrycznie wychodzą z DOT 3 i ten nie jest tak agresywny, niemniej jednak, warto sprawdzić (pod kciukiem rozwarstwiało się tworzywo, jak pocierałem).
Dociąłem z plexi, ale też nie zdało egzaminu, po zalaniu zbiorniczka pojawiły się pęknięcia i wyciek.
wyciąłem kolejną szybkę, tym razem z poliwęglanu i na razie daje radę.
Jeśli coś się znowu rozszczelni, to dam znać,
pozdrawiam