11-25-2016, 01:09 AM
11-25-2016, 12:15 PM
Mam pytanie co do rolki pod kierownicą. Mam podobny układ, ale po założeniu nie zdążyłem pojeździć na tyle, aby poobserwować sytuację, a boję się, że rolka będzie podczas pracy amortyzatorów uderzać o błotnik, powodując na dłuższą metę uszkodzenie lakieru...
Jak to wygląda u Ciebie?
Pozdrawiam
Vect0r.
Jak to wygląda u Ciebie?
Pozdrawiam
Vect0r.
11-27-2016, 01:58 PM
(11-25-2016, 12:15 PM)vect0r napisał(a): [ -> ]Mam pytanie co do rolki pod kierownicą. Mam podobny układ, ale po założeniu nie zdążyłem pojeździć na tyle, aby poobserwować sytuację, a boję się, że rolka będzie podczas pracy amortyzatorów uderzać o błotnik, powodując na dłuższą metę uszkodzenie lakieru...
Jak to wygląda u Ciebie?
Pozdrawiam
Vect0r.
Mam trochę węższą ,ale i tak zjeżdża na paskach i siedzi na błotniku.na razie nie widzę zmian na lakierze,tyle że w piórniku nie wożę narzędzi.Można dorobć zawieszenie rolki pod śruby mocujące lampę lub nakleić folię ochronną na błotnik.Lakierowanie nie jest mocna stroną Heista-wystarczy odpiąć sakwę- paski co prawda szorstką stroną ale już wycierają lakier do podkładu-sic!Z bólem,bo skóra pasi do tego modelu -zrobiłem zawieszenie sakwy sztywne.Napiszę o tym w saloonie.Cześć!
11-28-2016, 12:05 AM
Mam naklejoną folię, jednak z uwagi na kształt błotnika nie przylega dokładnie i nie wygląda zbyt dobrze. Nie jestem z niej zadowolony...