I tak samo go założyłem ale bez zmian dalej nic w następnym tygodniu ma wpaść do mnie elektryk to sprawdzi wszystko dam znać jak dowiem się co go boli tak dla potomnosci
Trzeba go może rozłożyć i połączyć przewody. Wtedy będzie pewność, że styka. A jak bezpiecznik?
bezpieczników nie mogę zlokalizowac
Raz go sprawdzałem, gdy mi nie zadziałał. Wtedy winny był akumulator. Z tego co pamiętam jest w tej okrągłej puszce, ze stacyjką.
tak, prawdopodobnie jest tam 15 amp bezpiecznik lub jakiś re-set swetch, takie coś było w niektórych Heistach 2010 roku, oczywiście też prawdopodobnie ponieważ wszystko są to moje domysły z tłumaczenia (na tyle co umiem) z angielsko języcznej insrtukcji.Powodzenia
mógł bym prosić to instrukcje dobrze znam angielski dużo by mi ona pomogla
dzięki wielkie rzeczywiscie jest nie wam jak moglem to ominąć
tylko pamiętaj żeby próby uruchomienia silnika robić przy złożonej stopce
jeśli chodzi o kontrolki to powinna się świecić tylko kontrolka N, wiec może warto sprawdzić też czy jest na neutral
(02-10-2017, 06:42 PM)grymaszek napisał(a): [ -> ]tylko pamiętaj żeby próby uruchomienia silnika robić przy złożonej stopce
Przy rozłożonej też powinien palić , tylko na biegu jałowym jest jeszcze jakiś wyłącznik który dzieła przy wrzuceniu biegu..Sprawdź też połączenie masy.Na CCW Riders piszą że główny bezpiecznik jest widoczny po odkręceniu lewej pokrywy" oil can".Nie znam języka ale na mój rozum chodzi o puszkę elektryczną , a czemu oil - cholera wi.